اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام با محوریت مردم برگزار شود

استاندار سمنان گفت: اعضای اصلی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) مردم هستند و ضرورت دارد برنامه‌ها با محوریت مردم و مساجد برگزار شود.

استاندار سمنان: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام با محوریت مردم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در نخستین جلسه ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم در مسیر آرمان‌های امام راحل و خدمت مطلوب به مردم گام برداریم و در سال جاری در سالگرد ارتحال امام (ره) حضور ارزشمند مردم را داشته باشیم.

وی گفت: تمهیدات لازم در راستای به‌کارگیری امکانات همراه با آمادگی کامل برای برگزاری هرچه‌بهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان اتخاذ شود.

استاندار سمنان ادامه داد: کمیته‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) همچون سال‌های گذشته تشکیل شود و برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: کمیته برگزاری مراسم، حمل و نقل، فرهنگی و اطلاع‌رسانی در ستاد استانی بزرگداشت و متناظر با آن در ستاد شهرستانی نیز به ریاست فرمانداران تشکیل و جلسات برگزار شود.

وی تأکید کرد: در سال جاری کمیته سلامت و بهداشت با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم و در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: اعضای اصلی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) مردم هستند که ضرورت دارد برنامه‌ها با محوریت مردم و مساجد صورت گیرد؛ به همین واسطه کمیته مردمی و کمیته جوانان نیز ذیل ستاد تشکیل خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: برنامه‌ها نباید متمرکز اعزام از استان و برگزاری مراسم در استان شود و ضرورت دارد همه امکانات برای خدمت‌رسانی مطلوب به دلدادگان امام عظیم‌الشأن در مسیر رفت و برگشت به کار رفته شود.

وی بیان کرد: آزادی، امنیت و آرامش امروز را مدیون امام راحل و اندیشه‌ها و فرهنگ ایشان هستیم که امیدواریم بتوانیم قدردان این مهم باشیم.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا نسل جدید با اندیشه و نگاه امام راحل آشنایی پیدا کنند و نباید در این مسیر از معرفی اندیشه امام غافل شویم و پیوست‌های فرهنگی را برای برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام در نظر بگیریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول