اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

دستور رئیس جمهور برای واریز 150 هزار تومان یارانه ویژه ماه مبارک رمضان

با دستور رئیس‌جمهور و به مناسبت ماه مبارک رمضان، یک‌میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب بیش از ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز می‌شود.

دستور رئیس جمهور برای واریز 150 هزار تومان یارانه ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه، به دستور رئیس‌جمهور و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 بر اساس این گزارش ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ یارانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

با توجه رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد و همچنین اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کاهش فقر مطلق در جامعه به‌ویژه حمایت از خانوارهای فاقد یا با درآمد کم این مبلغ پرداخت می‌شود.

 گفتنی است پیش از این از ابتدای دولت سیزدهم، یارانه کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و با درآمد کم در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید باستانی نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت شده است.

انتهای پیام/231

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول