اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| بی‌توجهی محیط زیست ایذه نسبت به بحران زباله در مرغا

مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی با عنوان «بی‌توجهی محیط زیست ایذه نسبت به بحران زباله در مرغا» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

فارس من| بی‌توجهی محیط زیست ایذه نسبت به بحران زباله در مرغا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان «بی‌توجهی محیط زیست ایذه نسبت به بحران زباله در مرغا» در سامانه «فارس من» راه اندازی کردند.

متن کمپین به شرح زیر است:

ما جمعی از اهالی دهستان مرغا در شهرستان ایذه نسبت به وعده‌های بی‌حاصل اداره محیط زیست در نظارت جدی بر روند احداث و فعالیت سایت جدید پسماند شهری در منطقه بیشه شیرین که پس از تعطیلی سایت راسفند و بحران انباشت زباله در حاشیه شهر ایذه بوجود آمد و باعث بی‌اعتمادی خود به این اداره در پی اقدامات غیراصولی شهرداری ایذه و رها کردن زباله‌های بدون خاکپوشی و ایجاد بوی تعفن آزار دهنده و خطرناک برای اهالی و رهاسازی شیر آبه‌های ناشی از زباله در منطقه که محل چراگاه‌های دامداران و آب زیرزمینی آن جهت استفاده شرب اهالی است ابراز گلایه داشته و از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی، استاندار خوزستان، مدیر کل محیط زیست و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی درخواست ورود جدی به این مساله و برخورد با خاطیان را داریم.

در صورت تمایل از این کمپین حمایت کنید «بی‌توجهی محیط زیست ایذه نسبت به بحران زباله در مرغا»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول