اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

بیقراری‌های مادر سرباز شهید عزت‌الله پات پس از شنیدن تفحص پیکر فرزندش+فیلم

پدرش در سال 1394 بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش در عراق به شهادت رسید و روز گذشته خودش قاصد خبری برای مادر سرباز شهید «عزت‌الله پات» شد تا دل این مادر شهید را پس از 34 سال چشم انتظاری شاد کند.

بیقراری‌های مادر سرباز شهید عزت‌الله پات پس از شنیدن تفحص پیکر فرزندش+فیلم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پیکر مطهر سرباز شهید عزت‌الله پات پس از گذشت ۳۴ سال چشم انتظاری خانواده‌اش با تلاش گروه‌های تفحص کشف و شناسایی شد.

سرباز شهید عزت‌الله پات فرزند خیبر در سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. از باغ ملک به جبهه اعزام شد و در تک دشمن در سال ۶۷ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاک و مطهرش در منطقه برجای ماند.

 

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید عزت‌الله پات 

سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین همراه با دختر شهید جستجوگر نور شهید فرزاد زنگنه شب گذشته (چهارشنبه۲۴ فروردین‌ماه) با حضور در منزل شهید پات، خانواده محترم‌شان را پس از ۳۴ سال از چشم‌انتظاری درآوردند.

در ادامه تصاویری از اعلام خبر شناسایی شهید عزت‌الله پات توسط سردار باقرزاده و دختر شهید جستجوگر نور فرزاد زنگنه در منزل شهید پات می‌آید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول