اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ قهرمانان آسیا| اخراج زودهنگام پورقاز کار را تمام کرد/ دومین شکست متوالی سپاهان ثبت شد + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون عربستان شکست خورد.

لیگ قهرمانان آسیا| اخراج زودهنگام پورقاز کار را تمام کرد/ دومین شکست متوالی سپاهان ثبت شد  + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد در ورزشگاه الرائد بریدعربستان به مصاف تیم التعاون عربستان رفت.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در یک صحنه و اشتباه مدافع یکی از بازیکنان سپاهان از زمین بازی اخراج شد تا کار برای التعاون راحت‌تر شود.

در ادامه نیمه نخست التعاون بیشتر صاحب توپ بود و برای رسیدن به دروازه سپاهان تلاش می‌کرد تا این اتفاق در دقایق پایانی این نیمه رخ داد؛ به این ترتیب نیمه نخست با شکست یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم و در یک غافلگیری شاگردان نویدکیا در سپاهان دروازه خود را برای بار دوم باز شده دیدند تا کار برای کسب امتیاز از این بازی سخت‌تر شود؛ در ادامه نویدکیا برای تغییر جریان بازی تعویض‌هایی انجام داد.

با گذشت دقایقی از نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و حتی سپاهان موقعیت‌هایی نصفه و نیمه را ایجاد کرد اما برخلاف جریان بازی دروازه سپاهان برای سومین‌بار باز شد؛ این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر التعاون به پایان رسید تا سپاهان دومین شکست خود در آسیا را متحمل شود.

داور: مانینگ از چین

کمک‌داوران: شی‌ژیانگ، کائویی و فومینگ از چین

کارت زرد: دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن و ولسیانی از سپاهان - فهد الرشیدی از التعاون

کارت قرمز: عزت‌اله پورقاز دقیقه ۹ از سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان: 

رشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، عزت‌اله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید‌محمد کریمی، سروش رفیعی (یاسین سلمانی)، سید‌محمدرضا حسینی (محمد نژادمهدی)، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده (میلاد جهانی) و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب التعاون عربستان: 

معتز البقعاوی، یزید البکر، نواف الصبحی، کریستین لویینداما، سعد بالعبید، طارق عبدالله، آلوارو مدران، فیصل المطیری، فهد الرشیدی، زی لوئیس و حسن العمری

سرمربی: جان بروم

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه ۹

ولسیانی پشت محوطه جریمه زمین خورد تا توپ به بازیکن التعاون برسد، در ادامه پورقاز با بازیکن التعاون برخورد کرد که داور خطا به سود التعاون اعلام کرد و پورقاز را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

 

 

- دقیقه ۳۶

رشید مظاهری اشتباه کرد و توپ را مقابل دروازه به بازیکن التعاون کوبید اما در ادامه با خوش شانسی سپاهانی‌ها ضربه خطرناک زی لوئیس از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

- دقیقه ۳۹

بازیکن التعاون در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که ضربه بازیکن التعاون بعد از عبور از دروازه‌بان سپاهان در آستانه ورود به دروازه بود که نژادمهدی به خوبی مانع از گل شدن توپ شد.

- دقیقه ۴۳

ضربه خطا پشت محوطه جریمه به سود التعاون اعلام شد و ارسال روی دروازه را نواف الصبحی با ضربه سر به نخستین گل التعاون تبدیل کرد.

 

 

- دقیقه ۴۶

توپ در محوطه جریمه سپاهان به بازیکن التعاون رسید و لوئیس با یک چرخش و ضربه سرضرب دومین گل التعاون را به ثمر رساند.

 

 

- دقیقه ۷۷

بازیکن التعاون از گوشه محوطه جریمه به دروازه سپاهان نزدیک شد و با یک پاس عرضی فرصت را برای یزید البکر ایجاد کرد تا به راحتی دروازه خالی سپاهان را برای سومین‌باز باز کند.

 

 

- دقیقه ۸۸

حرکت فردی یاسین سلمانی این بازیکن را در محوطه جریمه التعاون صاحب موقعیت کرد که ضربه سلمانی به مدافع حریف برخورد کرد و بازگشت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول