اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| درخواست تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401

کاربران سامانه فارس من خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401 شدند.

فارس‌من| درخواست تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد با ثبت درخواست خود در سامانه فارس من خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ شدند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با ذکر دلایل خواسته خود گفت: اول به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که بر اثر ویروس کرونا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای دانشجویان ایجاد شده است، از جمله افت کیفیت آموزش در دانشگاه‌‌ها به دلیل آموزش مجازی یا بیماری خود و اطرافیان دانشجویان، خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد هستیم.
وی افزود: هنوز تعداد زیادی از دانشجویان دوز دوم و سوم واکسن را دریافت نکرده‌اند که قطعا تا 28 و 29 اردیبهشت تعداد افراد کمی می‌توانند دوز سوم واکسن را دریافت کنند، از این نظر خانواده‌ها برای فرزندان خود نگران هستند.
سردبیر سوژه فارس من گفت: طبق بخشنامه وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ دانشجویان با مشکلاتی اعم از مستقر شدن دانشجویان غیر بومی در خوابگاه‌ها رو به رو هستند، ضمن اینکه همزمانی با ماه مبارک رمضان و امتحانات پایان ترم دانشجویان باعث می‌شود داوطلبان نتوانند به راحتی درس بخوانند.
وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد صحبتی از حضوری شدن کلاس‌ها و دانشگاه نبود لذا تعداد کثیری از دانشجویان ترم آخری و غیر بومی، محل زندگی خود را به عنوان محل آزمون انتخاب کرده اند و امکان جابه جایی برای تعداد زیادی از دانشجویان غیر بومی به منظور شرکت در امتحان و بازگشت به محل دانشگاه وجود ندارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول