اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نحوه برگزاری امتحانات دبستانی‌ها اعلام شد/ ارزیابی دانش‌آموزان پایه ششم «منطقه‌ای» است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم، «منطقه‌ای» است، گفت: به شورای عالی آموزش و پرورش درخواست دادیم که امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ استانی برگزار شود که هنوز جوابی دریافت نکردیم.

نحوه برگزاری امتحانات دبستانی‌ها اعلام شد/ ارزیابی دانش‌آموزان پایه ششم «منطقه‌ای» است

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره نحوه برگزاری امتحانات دبستانی‌ها، اظهار کرد: امتحانات پایان سال تمام دانش‌آموزان ابتدایی، حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تأکید کردیم که دانش‌آموزان آزمون‌های عملکردی داشته باشند و ارزیابی دقیق از آنها شود تا بتوانیم میزان یادگیری را بسنجیم.

حکیم‌زاده درباره امتحانات پایه ششم، افزود: ارزیابی پایه ششم، به صورت منطقه‌ای است؛ البته با توجه به اهمیت و ضرورت یک ارزیابی دقیق‌تر و اینکه بتوانیم سؤالات استانداردی را به صورت عملکردی داشته باشیم، از شورای عالی آموزش و پرورش درخواست کردیم امتحانات پایه ششم به صورت استانی برگزار شود که هنوز جوابی دریافت نکردیم و بر همین اساس در حال حاضر امتحانات پایه ششم به صورت منطقه‌ای است.

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز پیش از این، با بیان اینکه حذفیات کرونایی کتاب‌های درسی و کنکور منتفی شده است، گفت: امتحانات خرداد تمام دانش‌آموزان حضوری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول