اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

منادی: تراکتور هویت ورزش آذربایجان است/ ماشین‌سازی باید حفظ شود

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: تیم تراکتور امروز هویت ورزش آذربایجان بوده و در همه جای کشور به عنوان نماد این استان شناخته می‌شود.

منادی: تراکتور هویت ورزش آذربایجان است/ ماشین‌سازی باید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت دکتر سجادی، وزیر ورزش اعتماد به نیروهای بومی ورزش استان برای تصدی‌گری بوده و در این راستا آقای ستوده‌نژاد به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.

وی گفت: ‌‌من و نمایندگان استان هم با تلاش بیشتر برای استفاده از مدیران ورزش این استان در سطح کشور بوده و در حال حاضر سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از استان آذربایجان‌شرقی بوده و در ژیمناستیک هم آقای حبیب نوظهور از کاندیداهای مطرح بوده و امیدواریم در آینده این روند ادامه داشته باشد.

منادی تصریح کرد: ما آذربایجانی‌ها هویت بزرگی داریم و باید حفظ شود مثل بازار تبریز که بزرگترین بازار سرپوشیده ‌جهان که هویت ماست و یا زبان ما و‌ تیم تراکتور هم هویت ورزش آذربایجان بوده و هر جای ایران، تراکتور به عنوان نماد ورزش ما شناخته است و ما باید تراکتور و ماشین‌سازی را حفظ کنیم و پیگیر مشکلات دو تیم هستیم و امیدواریم آقای ستوده‌نژاد و آقای ششگلانی نگاه ویژه‌ای به این دو تیم داشته باشند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به تبریز در دو هفته آینده خبر داد و گفت: این سفرها مغتنم است و در سفر قبلی من دستور ۵ میلیارد تومان از معاونت ورزش دستور گرفتم و کف چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) هیتینگ شد و دیگر در فصل بارش‌ها نیازی به برف‌روبی ندارد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول