اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده دیدار ایران و لبنان/ اصولی: در جریان بازداشت نایب رئیس نیستم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت دیدار ایران و لبنان، مسدود بودن حساب‌ها و بازداشت نایب رئیس این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده دیدار ایران و لبنان/ اصولی: در جریان بازداشت نایب رئیس نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی درباره آخرین وضعیت پیگیری‌های فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی کافی و خوبی را در سطح بالا برای تیم ملی داشته باشیم. تمام مسائل در حال رایزنی و پیگیری است و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد‌.

وی درمورد آخرین وضعیت بررسی حواشی دیدار ایران و لبنان گفت: به هر حال وزیر محترم کشور گزارش داد و جمع‌بندی هم اتفاق افتاد. موضوع از طریق کانال خودش در حال پیگیری است. ما هم در خدمت هستیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه خیلی‌ها او را بابت اتفاقات دیدار ایران و لبنان مقصر دانسته و اعتقاد داشتند باید او از مجموعه اخراج شود، اما پس از سفرش به قرقیزستان همراه با تیم ملی فوتسال گفتند فدراسیون به وی پاداش داده است، عنوان کرد: اولاً باید مشخص کرد تقصیر چیست؟ تصمیم‌گیرنده در مورد این بازی یک نفر نبوده و مراحلی برای حضور تماشاگران طی و درخواست‌هایی داده شده است‌. با این درخواست‌ها هم موافقت‌هایی اتفاق افتاد و مخالفتی نبوده است. همه این کارها با هم رخ داده است.

اصولی ادامه داد: من مسئولیت کمیته فوتسال را در اختیار دارم و موضوع سفرم همراه با تیم ملی در قالب مصوبه شورای برون مرزی بود. این اتفاق هم ۳-۲ هفته قبل از ماجراهای مشهد رقم خورد و باید همراه تیم فوتسال به قرقیزستان می‌رفتم. با توجه به ترکیب جوان شده تیم فوتسال توسط وحید شمسایی امیدوارم فضای پرامید و پرنشاطی در آینده داشته باشیم. انشاءلله نسل جدیدی کشف خواهد شد. من هم لازم بود همراه تیم بروم تا با روسای کمیته‌هایی که آنجا بودند صحبت‌هایی داشته باشم. همزمان برنامه‌ریزی‌هایی هم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال تا زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: سفر من به همراه تیم ملی فوتسال یک امر تشکیلاتی، اداری و مرسوم بود. باید با  توجه به این روال همراه تیم به قرقیزستان می‌رفتم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتسال در مورد ارسال نامه اعضای این هیأت رئیسه به کمیته اخلاق برای بررسی تخلفات شهاب عزیزی خادم گفت: طبق مستندات آماده شده موارد را جمع‌بندی کرده و به کمیته اخلاق ارسال کردیم. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مستقل هستند و این موارد را بررسی خواهند کرد. ان‌شاءالله با توجه به پرونده تشکیل شده و رسیدگی‌هایی  صورت خواهد گرفت تصمیم‌ لازم نیز اتخاذ خواهد شد.

اصولی در خصوص درخواست برخی اعضای مجمع فدراسیون برای حذف چهار عضو هیأت رئیسه که خودش هم در بین آنها قرار دارد و عقب‌نشینی آنها از این موضع، توضیح داد: بررسی‌ها در هیأت رئیسه انجام می‌شود و باید دید آیا این درخواست برخی اعضای مجمع با اساسنامه انطباق دارد یا خیر؟

وی در مورد بسته شدن حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: این بدهی مالیاتی مربوط به قبل است و در یکی از جلسات سازمان امور مالیاتی تهران هم حضور پیدا کردم و این بدهی‌ هم به حدود 10 سال قبل بازمی‌گردد. توافقاتی انجام شد و جلسه‌ای هم با وزیر اقتصاد در مشهد برگزار کردیم. او دستوراتی برای مساعدت داد و امیدواریم این دستورات در اداره کل امور مالیاتی استان تهران اجرایی شود و حساب‌های فدراسیون هرچه سریع‌تر باز شود تا بتوانیم فعالیت‌های خود را انجام بدهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: برخی گردش‌های مالی فدراسیون به دلیل مسدود شدن حساب‌ها به تعویق افتاده، اما کارها در حال انجام است. بار دیگر از وزیر اقتصاد بابت دستور راهگشایش تشکر می‌کنم و امیدوارم همکاران‌شان هم هرچه سریع‌تر به ما کمک کنند تا بتوانیم فضا را برای فعالیت‌های هرچه بیشتر و بهتر فدراسیون در اختیار داشته باشیم.

اصولی در مورد خبر دستگیری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتسال و فیلمی که در فضای مجازی از زمان بازداشت وی منتشر شده است، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و اطلاع دقیقی ندارم؛ البته این بحث به فعالیت‌های فدراسیون ارتباطی ندارد بحث بازداشت هم از منبع موثقی نشنیدم، اما موضوع را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول