اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کفاشیان:‌ اختلافات به سود فوتبال نیست/ باید خود را کنار گذاشته و به تیم ملی فکر کنیم

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: اختلافات در تیم مدیریتی فدراسیون به سود فوتبال کشورمان نیست.

کفاشیان:‌ اختلافات به سود فوتبال نیست/ باید خود را کنار گذاشته و به تیم ملی فکر کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در مورد فعالیت‌های اخیر هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از عزل شهاب عزیزی خادم اظهار داشت: در جریان مسائل داخلی فدراسیون نیستم، اما قطعاً اختلافاتی در کادر مدیریتی فدراسیون ایجاد شده به هیچ وجه به صلاح فوتبال نیست. فوتبال ما اکنون مدیریت متحدی را می‌طلبد تا در مورد تیم ملی و تیم‌های دیگر تصمیم‌گیری کنند. هرچه اختلافات بیشتر باشد از تصمیم‌‌گیری‌ها عقب می‌افتیم و این وضعیت خوب نیست. 

وی افزود: باید هرچه سریع‌تر مجمع فدراسیون که بالاترین مرجع تصمیم‌گیری برای فوتبال کشور است و این وضعیت را به سروسامان برساند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا لابی هرکس قوی‌تر باشد سمت خواهد گرفت، گفت: لابی کردن ایرادی ندارد، اما باید از خودمان بگذریم و به فکر رشد فوتبال باشیم. خودم از اینکه سومین بار برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کنم صرف‌نظر کردم، زیرا عتقاد داشتم ماندن من ممکن است به ضرر فوتبال باشد و این رشته صدمه بخورد. شاید در آن زمان مدیریت‌های بالادستی نمی‌خواستند من باشم و به همین دلیل از حضور در انتخابات انصراف دادم. شاید اگر شرکت می‌کردم رأی می‌آوردم. 

کفاشیان ادامه داد: اکنون وضعیت هم همین است باید ببینیم چه موضوعی به سود فوتبال کشور است و در همان مسیر برویم. باید خودمان را کنار بگذاریم.

وی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی 2022 چه اقداماتی را باید انجام بدهد، گفت: تیم ملی ما خیلی خوب است و کشورهای دیگر برای بازی با ما انگیزه دارند. باید به طرف برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم‌های خوب و درجه اول در سطح آسیا و جهان برویم تا تیم ملی از این طریق محک بخورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باید کار سختی انجام بدهیم. یادم هست پس از صعود تیم ملی به جام جهانی در زمان کی‌روش 6-7 ماه برنامه‌ریزی کردیم مدام در حال تماس و رایزنی بودیم. الان همه مشغول بستن بازی‌ها هستند. اکنون باید بجنبیم و بهترین بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم. 

کفاشیان در مورد اینکه چه  اندازه احتمال دارد تیم ملی در دیداری دوستانه به مصاف برزیل و آرژانتین برود، گفت: مشکلی نیست. اگر یادتان باشد در زمان خودم با برزیل و روسیه بازی کردیم. تیم‌های مختلف حاضرند با ما بازی کنند زیرا تیم اول آسیا هستیم. البته باید برای برگزاری تدارکاتی لابی و صحبت کنیم. 

وی در مورد اینکه اگر اکنون رئیس فدراسیون بود چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی می‌گرفت، پاسخ داد: اگر الان رئیس فدراسیون بودم مدام در حال برنامه‌ریزی برای تیم ملی بودیم. تماس‌های مختلفی می‌گرفتیم تا بهترین تدارکات برای این تیم چیده شود و در بازی‌های جام جهانی قطر بهترین عملکرد را داشته باشد. حتی اگر امکان تعطیلی لیگ وجود دارد باید این کار را انجام بدهیم و به فکر تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول