اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طرز استفاده روغن زیتون برای لاغری شکم و پهلو

امروزه در طب سنتی از روغن زیتون برای لاغری شکم استفاده می‌شود. از این روغن معجزه گر که یکی از چربی‌های طبیعی به حساب می‌آید، علاوه بر استفاده از آن برای پوست و مو، برای لاغری هم می‌توان بهره برد. ترکیبات مفید این روغن که از چربی‌های سالم شناخته شده، غیر از لاغری باعث سلامت کامل بدن نیز خواهد شد.

طرز استفاده روغن زیتون برای لاغری شکم و پهلو

اخبار شرکت ها:با توجه به برندهای نا آشنای روغن زیتون و عدم تشخیص روغن زیتون اصل توسط افراد، در مطالب پیش رو، اطلاعات جذابی از خواص روغن زیتون در لاغری می‌خوانید. با مجله آموزشی زیتون ۰۱۳ همراه باشید تا خواص روغن زیتون برای لاغری و بهترین روغن زیتون برای لاغری شکم را برایتان معرفی می‌کنیم. مطالب بیشتر درباره خواص روغن زیتون را می‌توانید از وبلاگ سایت زیتون ۰۱۳ بخوانید.

علت محبوبیت روغن زیتون چیست؟

یکی از روغن‌های محبوب در بین جوامع که در جامعه جهانی نیز بهترین و سالم ترین روغن گیاهی خوراکی شناخته شده، روغن زیتون فرا بکر است که علاوه بر طعم و مزه بی نظیر، فواید مؤثر برای بدن، در محصولات آرایشی و بهداشتی هم بکار می‌رود. این روغن به دلیل داشتن ویتامین‌هایی مثل K،E،D،A و آنتی اکسیدان اهمیت ویژه‌ای بین روغن‌ها دارد. وجود ترکیب خاصی به نام اسکوآلن توانسته تأثیر و فواید بسیاری برای پوست داشته باشد.

روغن زیتون در سال جدید کمی افزایش داشته است و برای اطلاع از قیمت روغن زیتون حتما به وب سایت زیتون 013 به لینک زیر مراجعه کنید:

https://olive013.ir/olive-oil-price

از میوه زیتون می‌توان به‌صورت خوراک روزانه همراه غذا میل کرد و هم از روغن آن در پخت و پز و سالاد استفاده کرد. همان طور که از خواص خوراکی آن با اطلاع هستید، باید بدانید که از این روغن برای ماساژ بدن و نواحی درد نیز مؤثر بوده و پدربزرگ‌های ما اعتقاد دارند که روغن زیتونی که چندین سال از عمر آن گذشته باشد می‌تواند بهترین روغن زیتون درمانی غیر خوراکی باشد که به‌صورت مالیدنی بتوان از آن در ماساژ استفاده کرد و برای التیام درد مفاصل از آن استفاده شود.

یکی از موارد مهمی که در درمان سرطان مؤثر است، وجود آنتی اکسیدان­های موجود در روغن زیتون است که با رادیکال‌های آزاد سرطان‌زا مقابله می‌کند. این روغن دارای خواص آنتی باکتریال است پس می‌توان به عنوان نرم کننده پوست از آن جایگزین کرم‌های نرم کننده استفاده کرد. اهمیت استفاده از روغن زیتون هم در طب مدرن و هم در طب سنتی گفته شده و همچنین در روایات دینی تأکید بسیاری درباره استفاده و خواص روغن زیتون شده است.

آیا روغن زیتون لاغر کننده است؟

در بین اطرافیان کسانی وجود دارند که از روغن زیتون برای لاغری استفاده می‌کنند؛ اما واقعاً می‌توان به روغن زیتون برای لاغری اعتماد کرد؟ آیا با روغن زیتون می‌توان به کاهش وزن امیدوار بود؟ در پاسخ باید بگوییم بله؛ روغن زیتون به دلایل زیر می‌تواند برای لاغری و کاهش وزن در سبد غذایی شما قرار بگیرد.

دلایل استفاده از روغن زیتون برای لاغری
مهار جذب گلوکز

شما از وقتی که از روغن زیتون برای کاهش وزن، به صورت روزانه مصرف کنید، قطعاً احساس گرسنگی نخواهید کرد. چرا؟ چون مواد مغذی در روغن زیتون، جذب گلوکز توسط بدن را متوقف و مهار می‌کنند.

افزایش سوخت و ساز در بدن

اگر می‌خواهید شاهد سوختن چربی‌های ذخیره شده در بدن باشید، به سالاد و مواد غذایی دیگر خود، روغن زیتون اصل، اضافه کنید. این روغن مغذی، سرشار از اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAS) است که کلسترول‌های بد را کاهش و سرعت سوختن چربی‌های ذخیره شده را افزایش می‌دهد.

خاصیت سیر کنندگی

اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در این روغن، باعث می‌شود تا شما زودتر سیر شده و اشتهای خود را کنترل کنید. وقتی در غذای خود از روغن زیتون با کیفیت برای پخت و پز استفاده می‌کنید، زودتر شیر شده و به اندازه کافی غذا می‌خورید زیرا از ورود کالری اضافه به بدن جلوگیری می‌کنید و چربی سوزی برایتان راحت تر خواهد بود.

جایگزین روغن‌های اشباع بازاری

روغن‌های موجود در بازار مانند روغن پالم و دیگر روغن‌های نظیر آن، دارای چربی اشباع بوده که اول برای سلامتی مضر است که اگر بتوانید از برنامه غذای خود آن‌ها را خارج کرده و روغن زیتون طبیعی را جایگزین آن کنید، اولاً سلامتی را به خود هدیه کرده و همچنین به هدف خود در کاهش وزن و چربی سوزی خواهید رسید.

نحوه استفاده از روغن زیتون برای لاغری شکم و چربی سوزی

با پیشرفت علم، البته بیماری‌ها نیز پیشرفته شدند و محققان امروز دریافتند که با شناخت طبیعت و استفاده از محصولات ارگانیک و سالم می‌تواند راه نجات مردم از بیماری‌های کنونی است. البته اگر ما بیشتر با قرآن انس گرفته بودیم این مشکلات و بیماری‌ها اذیتمان نمی‌کرد زیرا چیزی که محققان جهانی امروزه به دست آورده‌اند از ابتدا در قرآن به آن اشاره شده بود؛ مانند انجیر و زیتون که مخصوصاً از زیتون بیش از انجیر سفارش شده و خدا به آن‌ها قسم خورده و چه خوب می‌شود اگر تحقیقات قرآنی در سلامت بیشتر صورت گیرد.

حالا چطور از روغن زیتون برای لاغری شکم استفاده کنیم؟ میزان اولئیک اسید موجود در روغن زیتون با جلوگیری از پرخوری و کاهش اشتهای فرد، می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری شکم شود.

باید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر را با آب یک عدد لیمو ترش تازه، یک لیوان آب ولرم و یک قاشق چای خوری عسل طبیعی ترکیب کرده و میل کنید. اگر تا ۴ هفته به‌صورت صبح و ناشتا این ترکیب را میل کنید، هم به کاهش وزن و لاغری شکم کمک کرده و هم باعث پاک‌سازی دستگاه گوارش شده‌اید که خود باعث درمان سلولیت است.

تحقیقات نشان می‌دهد خانم‌هایی که حداقل ۳ قاشق از این روغن را در رژیم غذایی خود قرار داده‌اند، نسبت به افرادی که فقط از یک رژیم غذایی کم چرب پیروی می‌کنند، ۳۰ درصد بیشتر لاغر شده‌اند. پس می‌توان با خرید روغن زیتون اصل و قرار دادن در سبد غذایی، زودتر و سالم تر به وزن ایده آل رسید.

ماساژ شکم با روغن زیتون برای لاغری چگونه است؟

با توجه به وجود سیستم گوارش و معده در ناحیه شکم، تمام مواد غذایی و خوراک ما در معده تجزیه می‌شود پس می‌توان آن را یک سوزاننده قوی دانست. قطعاً برای درمان مشکلات گوارشی، ماساژ شکم مؤثر است. ماساژ شکم با روغن زیتون برای لاغری می‌تواند باعث سلامت سبک زندگی شود، پس قطعاً روغن زیتون مالشی اگر اصل باشد، با ماساژ مرتب، می‌تواند به سلامت معده شما کمک کند. با ماساژ شکم، حرکات روده تندتر می‌شود و این کار از اسپاسم­های عضلانی در این ناحیه جلوگیری می‌کند.

برای خرید روغن زیتون مالشی اصل به وب سایت "زیتون 013" سر بزنید و به مدت محدود با ارسال رایگان این محصول را سفارش دهید.

نحوه ماساژ به این گونه است که روغن زیتون را مقداری گرم کرده و روزانه ۲ الی ۳ بار به قسمت پهلوها ماساژ دهید. تکرار این کار به مدت ۶۰ الی ۹۰ روز شما را به نتیجه دلخواه­تان‌ خواهد رساند. البته این کار در افراد با طبع گرم زودتر جواب می‌دهد.

بهترین مارک روغن زیتون برای لاغری شکم در بازار

 

حال که از تأثیر روغن مالی و ماساژ روغن زیتون برای لاغری برایتان گفتیم، باید بهترین روغن زیتون مالشی مخصوص ماساژ و روغن زیتون خوراکی اصل را بشناسید؛ چون اگر روغنی که استفاده می‌کنید اصل نباشد قطعاً به نتیجه‌ای نمی‌رسید.

با وجود روغن‌های زیادی که در بازار دیده می‌شود، آیا واقعاً تشخیص و خرید روغن زیتون اصل رودبار کار راحتی است؟ بهترین مارک روغن زیتون کدام یک از برندها بوده و چه ملاکی برای انتخاب آن وجود دارد؟

شاید با شهر رودبار که قطب زیتون کشور است، آشنایی دارید. این شهر آب و هوای مناسب و مخصوصی برای کاشت زیتون دارد و روغن زیتون این شهر به بهترین کشورهای جهان صادر می‌شود. در ایران نیز کسانی که با اهمیت روغن‌های خوراکی آشنایی دارند، برای خرید آن از باغداران رودباری خرید می‌کنند؛ اما چطور با وجود باغدارهای مختلف در این شهر، بهترین روغن زیتون رودبار را خریداری کنیم؟

یکی از برندهایی که بیش از نیم قرن در حوزه کاشت و فراوری زیتون و فروش روغن زیتون اصل رودبار فعالیت دارد برند "زیتون ۰۱۳" است. برادران حیدری در سال ۱۴۰۰ با این برند در فضای مجازی حضور بافتند و با طراحی سایت مخصوص فروش روغن زیتون، به‌صورت اختصاصی و با برگه آزمایش و ضمانت مرجوعی، بهترین روغن زیتون رودبار را به‌صورت آنلاین در سایت خود به فروش می‌رسانند.

وجود سایت اینترنتی زیتون ۰۱۳ این امکان را برای تمامی مردم ایران فراهم کرده تا از هر کجای ایران، به‌راحتی با مراجعه به این سایت به آدرس olive013.ir به هر مقدار که روغن زیتون خوراکی فرابکر و اصل و روغن درمانی مالشی نیاز داشته باشند را سفارش دهند و به‌صورت پستی درب منزل تحویل بگیرند.

جمع بندی

افراد زیادی برای لاغری شکم دست به عمل‌های جراحی سنگین و خطرناک می‌زنند که هزینه زیادی را نیز در بر دارد. حتماً اگر بتوانید پیشگیری کنید و هر چه زودتر در رژیم غذایی خود، روغن زیتون اصل خوراکی قرار داده و روغن زیتون درمانی را به ناحیه شکم ماساژ دهید، به مشکل چاقی شکم و پهلو دچار نخواهید شد. البته افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، مطالب فوق می‌تواند کمک شایانی در سلامت زندگی و پیشرفت در درمان چاقی شکم و پهلوی این افراد داشته باشد. مجله زیتون ۰۱۳ مطالب جذابی درباره معجزه روغن زیتون ارائه می‌دهد که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر به سایت زیتون ۰۱۳ سر بزنید و از مطالب آن لذت ببرید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول