اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون مازندران طی ماه مبارک رمضان

سرپرست اداره‌کل انتقال خون استان مازندران با توصیه به به روزه‌داران مبنی بر اینکه نذر خون خود را به شب های قدر موکول نکنند، گفت: مراکز اهدای خون استان در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل در دو نوبت کاری صبح و شب فعال هستند.

اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون مازندران طی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی سرپرست انتقال خون مازندران با بیان اینکه  همه مراکز اهدای خون استان در ماه مبارک رمضان فعال هستند، اظهار کرد: از روزه‌داران مازندرانی  می‌خواهیم اهدای خون را  محدود به شب‌های قدر نکنند، بلکه در طول ماه مبارک رمضان نذر خون خود را ادا کنند.

وی افزود: مراکز اهدای خون استان در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل در دو نوبت کاری صبح و شب و مرکز اهدای خون قائم شهر و بهشهر شب‌ها پس از افطار، گلوگاه شب‌های شنبه و چهارشنبه و جویبار نیز پنج شنبه‌ها پس از افطار باز است.

سرپرست اداره‌کل انتقال خون استان مازندران بیان کرد: مرکز اهدای خون تنکابن در دو نوبت کاری صبح و عصر و مرکز اهدای خون نور، رامسر و چالوس صبح‌ها فعال و منتظر قدوم پرمهر داوطلبان اهدای خون هستند.

محمدی فیروزجایی از مردم مومن و خداجوی استان مازندران که واجدالشرایط اهدای خون هستند دعوت کرد؛ برای حفظ ذخایر خون و فرآورده‌های خونی و همچنین تأمین نیاز حیاتی بیماران، در طول ماه مبارک رمضان به‌صورت تدریجی و مداوم  در مراکز انتقال خون استان حضور پیدا کنند و با اهدای بخشی از خون خود در نجات جان هم‌نوعان‌شان سهیم باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول