اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حضور امارات در مراسم نمایش هوایی «یوم نکبت»

منابع اسرائیلی از حضور دو شرکت معروف خطوط هوایی امارات در مراسم نمایش هوایی به مناسبت روز استقلال(یوم نکبت) رژیم صهیونیستی خبر دادند.

حضور امارات در مراسم نمایش هوایی «یوم نکبت»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه تایمز اسرائیل از حضور امارات در مراسم نمایش هوایی بهمناسبت روز موسوم به اعلام استقلال رژیم صهیونیستی(یوم نکبت) خبر داد.

این برای اولین بار از زمان عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی است که امارات در چنین مراسمی شرکت می‌کند. 

روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش داد، انجمن خلبانان خطوط هوایی اسرائیل ایرلاین برگزار کننده این مراسم با نام «پرواز صلح-2022» است که به مناسبت هفتاد و چهارمین بیانیه اعلام استقلال رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد؛ روزی که فلسطینیها و جهان اسلام به آن روز نکبت می‌گویند. 

یوم نکبت برای فلسطینی‌ها در ماه می سال ۱۹۴۸ با اشغال بیش از سه چهارم منطقه تاریخی فلسطین، کشته شدن ۵۳۱  فلسطینی و اخراج و آوارگی حدود ۸۵ درصد از جمعیت فلسطین در کشورهای همسایه با آن نظیر اردن، سوریه و لبنان و برخی از کشورهای خارجی طبق گزارش دفتر مرکزی آمار فلسطین، بود.

براساس گزارش آحارانوت، در این مراسم هواپیماهای غیرنظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی شرکت خواهند کرد. 

قرار است پروازهای غیرنظامی روز 5 مه ساعت 12:45 دقیقه بعد ازظهر از عکا در شمال تا اشدود در جنوب فلسطین اشغالی در ارتفاع پایین 1000 پایی پرواز کنند تا به تماشاگران فرصت کافی برای تماشای پروازها داده شود. 

از امارات یک هواپیمای ایرباس A-360 شرکت هواپیمایی «اتحاد» و یک ایرباس A-320 از خطوط هوایی «ویز ایر» در این نماش هوایی مشارکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول