اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

خطر جدی درگیری نظامی روسیه و اوکراین برای تامین امنیت غذایی در جهان

رئیس انجمن تامین کنندگان غلات ایران اعلام کرد: اتفاقاتی که میان روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است و ممنوعیت صادراتی که قزاقستان برای گندم اعلام کرده، شرایط تامین غذا را برای دنیا سخت کرده است.

خطر جدی درگیری نظامی روسیه و اوکراین برای تامین امنیت غذایی در جهان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاوه زرگران در  جمع خبرنگاران اعلام کرد: امسال، سال ویژه ای برای دنیا به لحاظ تامین مواد غذایی بوده و تمامی کشورها تلاش دارند با روش های گوناگون، نسبت به تامین امنیت غذایی مردمان خود اقدام کنند که به طور قطع ایران نیز با راهبری وزارت جهاد کشاورزی و تلاش تمامی فعالان حوزه تامین امنیت غذایی تلاش خواهد کرد همچون گذشته کالاهای مورد نیاز سفره خانوارها را به موقع تامین نماید. 
رئیس انجمن تامین کنندگان غلات ایران افزود: به طور قطع از یک سو با توجه به اتفاقاتی که میان روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است و از سوی دیگر، ممنوعیت صادراتی که قزاقستان در حوزه گندم اعلام کرده، شرایط تامین غذا برای بسیاری از کشورهای دنیا با مخاطرات جدی مواجه است که این امر، ضرورت هوشمندی و سیاستگذاری دقیق را می طلبد تا بتوان با کمترین مانع، شرایط را برای فعالیت تامین کنندگان ایرانی در تمامی حوزه های مختلف صنایع غذایی، دام و طیور فراهم کرد. 
رئیس انجمن تامین کنندگان غلات ایران تاکید کرد: همکاری خانواده بزرگ زنجیره صنعت غذا در کشور، می تواند اتفاقات مناسبی در حوزه کار و فعالیت تمامی صاحبان کسب و کار در ایران رقم بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول