اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعامل سازنده دولت و دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای تولیدی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: با تغییرات مدیریتی استان در دولت جدید یک تعامل و وحدت خوبی در میان مسئولین اجرایی و قضایی استان به جهت حل مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی ایجاد شده و مسئولین با یک روحیه جهادی و عملیاتی پای کار آمده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

تعامل سازنده دولت و دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در  بازدید از شرکت آذرآب اراک به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و در کارگروهی که با حضور مسئولین استانی و مدیران این شرکت به منظور بررسی، پیگیری و حل مشکلات آذرآب تشکیل شد، اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه در اولین جلسه شورای عالی قضایی، سیاست‌ها و سرفصل‌های اولویت‌دار 15گانه قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ را اعلام کردند که دو مورد از آن مرتبط با همین جلسات است؛ یکی کمک به دولت برای فائق شدن به مشکلات اقتصادی و یاری کردن دولت در اجرای برنامه‌ها و دیگری حمایت همه‌جانبه در تحقق و اجرایی شدن شعار سال که به جد توسط دستگاه قضایی دنبال خواهد شد.

وی افزود: دادگستری استان مرکزی بر مبنای تعیین اولویت‌ها توسط ریاست قوه، تجارب و شناختی که از مجامع صنعتی استان داشته و مشاوره‌ای که با اهل فن صورت داده سعی کرده در سال ۱۴۰۱ برای حل مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی یک هم‌افزایی و تعامل جامع و کاربردی بین مسئولین استان ایجاد کند و با کم‌کاری مسئولان و مدیران در این حوزه و کارشکنی‌هایی که موجب اخلال در پیگیری و رفع مسائل و مشکلات می‌شود برخورد قضایی صورت دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: سعی ما در این است که از طریق انجام مذاکرات و بحث و بررسی موضوعات، مشکلات مجامع صنعتی استان را حل و فصل کنیم اما اگر احساس شود مدیرانی با ترک فعل‌هایی درصدد ایجاد نابسامانی در حوزه تولید و اشتغال‌زایی هستند حتماً پشت این نگاه تنگ‌نظرانه و منفعل متوقف نخواهیم شد و برخورد مناسب قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت.

موسوی ادامه داد: در بحث انعکاس مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به مسئولین کشوری نیز باید هماهنگی و یک‌صدایی در زیرمجموعه‌های قوای سه‌گانه در استان وجود داشته باشد تا نتیجه کار و اتخاذ تصمیمات کلان نیز به نفع استان باشد.

وی تصریح کرد: با تغییرات مدیریتی استان در دولت جدید یک تعامل و وحدت خوبی در میان مسئولین اجرایی و قضایی استان به جهت حل مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی ایجاد شده و مسئولین با یک روحیه جهادی و عملیاتی پای کار آمده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی افزود: شرکت آذرآب چه از حیث تجمع و تراکم دانش فنی و مهندسی و دانش‌بنیان بودن و چه از حیث سخت‌افزار و تجهیزات یک مجموعه بی‌بدیل در صنایع کشور محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر متأسفانه با اتخاذ تصمیمات غلط و بی‌تدبیری‌ها گرفتار مشکلاتی شده که به چرخه تولید در این شرکت صدمه زده است.

موسوی بیان داشت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در بعد استانی و ملی در حال انجام است به‌زودی شاهد مرتفع شدن این مشکلات باشیم و بار دیگر آذرآب باقدرت به افزایش تولیدات خود و اشتغال آفرینی برگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول