اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درویش: 25 میلیارد تومان پول مفتی است که باید به رادوشوویچ بدهیم/بیرانوند در لیست پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 25 میلیارد تومان پول مفتی که باید بدهیم و پول بسیار زیادی است و می‌خواهیم نگذاریم پول بیت‌المال و این باشگاه ضایع شود.

درویش: 25 میلیارد تومان پول مفتی است که باید به رادوشوویچ بدهیم/بیرانوند در لیست پرسپولیس است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، رضا درویش بعد از جلسه با ابراهیم شکوری در مورد مشکلات مالی که او با باشگاه داشت، اظهار داشت:امروز در خدمت شکوری بودیم و گفتند اسنادی دارند که ارایه بدهند تا حسابی که از دوران خودش باز بوده بسته شود. گفتنداز قبل هزینه شده و اسناد در باشگاه نبوده و یا در دسترس نبوده. من از مالی و ذی حساب خواستم که بیایند به ادعای ایشان رسیدگی شوند و اگر سندی هست ارایه شود تا این مشکل کارسازی شود.

وی در مورد اینکه اسنادی که در مورد رادوشوویچ  گفته می‌شود قرار است ارائه شود برای دادگاه CAS قابل رسیدگی نیست، گفت:‌ چه کسی این را گفته که دادگاه CAS قبول نمی‌کند ما متن انشاء حکم را از AFC و فیفا خواسته‌ایم و به آنها گفته‌ایم این حکمی که شما دادید مبلغش از حکم اولیه کم‌تر بود اما 866 هزار یورو باز هم زیاد است. وقتی انشاء حکم بیاید مشخص می‌شود چه سرفصل‌هایی از اظهارات ما را قبول نکرده و چه سرفصل‌هایی قبول نشده است. همین امروز با چند تن از بهترین وکلای دنیا که با فیفا و AFC کار می‌کنند صحبت کردم. این وکلا غیر ایرانی هم هستند و تا جایی که بشود از حقوق و منافع ملت‌مان و باشگاه‌مان دفاع کنیم و اگر به خاطر بد تدبیری یا بی‌تدبیری مسئله به اینجا کشیده شده است حداقل دفاع کنیم تا بیشتر از این باشگاه متضرر نشود چون 25 میلیارد تومان پول مفتی که باید بدهیم و پول بسیار زیادی است و می‌خواهیم نگذاریم پول بیت‌المال و این باشگاه ضایع شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رادوشوویچ مبلغ دریافتی خود را قبول کرده یا نه، گفت: بله، هم صادق محرمی نامه‌ای به ایشان داده‌اند و هم چک‌های باشگاه بیانگر آن است که بابت پولی که به رادوشوویچ  داده است همه اینها اسنادش موجود است. باید صبر کنیم تا انشاء حکم بیاید تا بدانیم چه سرفصل‌هایی قبول کرده‌اند و چه سرفصل‌هایی را باید در موردش اعتراض کنیم و اسناد مجددی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه ظاهراً با درخواست‌های ملی‌پوشانی مانند ترابی و سرلک برای تمدید قرارداد مخالفت شده یا اینکه قرار است مبلغی از طلب ترابی پرداخت شود تا شرایط برای تمدید قرارداد وی مهیا شود، عنوان کرد:‌ بنا شد با آقای گل‌محمدی هماهنگ کنیم تا بازیکنانی که مدنظر ایشان است به باشگاه بیایند و مشکلی در این زمینه نداریم.

درویش در مورد اینکه گل‌محمدی لیستی به باشگاه داده یا نه، گفت:‌ بله، لیست داده شده و در حال پیگیری هستیم.

وی در مورد اینکه از انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق باشگاه درخواست کرده‌اید که جلسه‌ای داشته باشید تا در مورد قراردادهای عجیب و غریب بسته شده صحبت شود، اظهار داشت: امروز نامه استوکس هم به باشگاه آمد که باید 86 هزار و 600 دلار هم به این بازیکن پرداخت کنیم و چند روز مهلت داریم. اما اکنون باید با انصاری‌فرد هم بنشینیم و جلسه بگذاریم مگر او می‌تواند حکم فیفا، CAS و AFC را تغییر بدهد چون مرجع تصمیم‌گیر شخص دیگری است. من هم نمی‌‌توانم بگویم چرا این قراردادها بسته شده و ... 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود:‌ پرونده استوکس هم از قبل آمده بود. رادوشوویچ طلبش 80 -90 هزار دلار بیش از این رقم اعلام شده بود که پیگیری کردیم. باز هم این مسئله را پیگیری می‌کنم تا جایی که بتوانیم از حقوق باشگاه و مردم دفاع کنیم تا این پول به تاراج نرود. این پول باشگاه هم پول مردم است. نباید می‌گذاشتند کار به اینجاها کشیده می‌شد. باید مدیریت می کردند و روش دیگری انتخاب می‌شد. 

درویش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که این طلب‌ها و پرونده‌های خارجی دست شما را برای پرداخت به بازیکنان بسته است و آیا پرداختی جدیدی به بازیکنان خواهید داشت یا نه، گفت: بله ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده پرداخت خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه این پرونده‌ها و طلب‌های خارجی کار باشگاه پرسپولیس را برای دریافت مجوز حرفه‌ای سخت نمی‌کند، عنوان کرد: همین‌ها باعث به تعویق افتادن صدور پروانه حرفه‌ای شد. البته طلب رادو بعداً اضافه شد و این پرونده مهلت دارد که ربطی به حرفه‌ای سازی ندارد ولی طلب‌های دیگران مثل طلب باشگاه بلژیکی که به پرسپولیس تحمیل شد. یک قسط آن باشگاه بلژیکی را داده‌ایم یک قسط دیگرش را همین‌ روزها می‌دهیم یا همین قرارداد استوکس و شبیه آن و قراردادهای داخلی دیگری هم داریم که  برنامه‌ریزی کرده‌ایم با پولی که از فروش سهام می‌آید اگر اجازه پرداختش را به ما بدهند آن را پرداخت می‌کنیم جلسه آن را همین امروز برگزار کردیم و کارگروه خیلی مجربی هم از 2-3 روز پیش مشخص کردیم تا موانع خصوصی‌سازی هم برطرف شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه این پول قرار است چه زمانی به دست باشگاه برسد، گفت: این پول به دست باشگاه رسیده که موانع قانونی آن برای برداشت باید برطرف شود. 

درویش در مورد اینکه چه کسی مقصر این قراردادها با بازیکنان و مربیان خارجی است که برخی از آنها حتی خروجی هم برای باشگاه‌ها نداشته‌اند اظهار داشت: این را از کسانی باید بپرسید که این بازیکنان را انتخاب کرده‌اند و بگویید اساس انتخاب این بازیکن‌تان چه بوده است.

وی در مورد اینکه مدیرعامل هم در این انتخابات نقش دارد،؛ گفت: بله، من دیده‌ام مدیرعاملی خودش بازیکن انتخاب می‌کند و قرار داد می‌بندد ولی روال قانونی و اداری آن اینگونه است که مربی بازیکن انتخاب می‌کند شاید امور حقوقی و اداری باشگاه‌ها اشرافی که باید برای بستن قرارداد را داشته باشند، ندارند و باعث بروز چنین مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بحث آکادمی باشگاه پرسپولیس و اینکه برنامه‌ای برای آوردن محمد پنجعلی دارید، عنوان کرد: ما روی برنامه کار می‌کنیم نه فرد، همه پرسپولیسی هستیم. پرسپولیس پشتوانه غنی از پیشکسوتان مجرب دارد. از همه برنامه خواسته‌ایم هر برنامه‌ای که مورد رضایت هیأت مدیره قرار بگیرد انتخاب می‌شود همه برنامه‌ها در هیأت مدیره مطرح می‌شود و برنامه‌ای که بیشتر مورد قبول واقع شود انتخاب خواهد  شد.

درویش در مورد اینکه جلسه با شکوری بالاخره به کجا کشیده شد،‌گفت: ابتدای صحبت‌هایم این مسئله را گفتم اما شما یک بار از اول می‌پرسید یک بار از آخر، قرار شد با ذی‌حساب و معاونت اداری مالی صحبت کنم و اسناد ارائه شود.

وی در مورد اینکه آیا اسناد شکوری یکبار از سوی ذی‌حسابی باشگاه رد شده گفت: خیر، چنین چیزی نبود اسنادی ارائه نشده است. گفتم اسنادی که آقای شکوری می‌گوید به ما نرسیده است. برای ذی‌حساب فرقی نمی‌کند او اسناد می‌خواهد تا تکلیف حساب‌ها روشن شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد اینکه باشگاه بارها از گل‌محمدی حمایت کرده و فارغ از هر نتیجه‌ای که در این فصل بگیرد آیا ایشان در فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد بود با خیر، گفت: نتیجه دست مربی نیست نتیجه فرایندی دارد، مربی، بازیکن، باشگاه و همه باید دست به دست هم بدهند تا نتیجه‌ای رقم بزنند. نتایج هم به جز یکی دو بازی که شایستگی آنچه که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم، نتایج خوبی بود. از این به بعد هم یقین بدانید نتایج خیلی خوبی می‌گیریم با وجود مصدومیت‌هایی که وجود داشت.

درویش در مورد اینکه طلب بیرانوند پرداخت شده گفت: بله طلب ایشان خیلی وقت است پرداخت شده است.

وی در مورد اینکه بیرانوند در  فهرست گل‌محمدی هست یا نه، گفت:‌ ایشان مال پرسپولیس است و در لیست پرسپولیس است گل‌محمدی هم با جدایی بیرانوند مخالف نبود که حالا بگوید بیاید قرار شد از روز اول ایشان بمانند همان آنهایی که پرسپولیسی هستند برمی‌گردند و به پرسپولیس می‌آیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عکس یادگاری که با علیرضا حقیقی گرفته‌ گفت: دیگر از این به بعد قول می‌دهم نه رستوارن بروم نه افطاری بروم و اگر دعوت ‌مان هم کنند به جای دیگری نرویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول