اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معاون پرسپولیس: مشکل شکوری تقریباً حل شد/ حکم استوکس قطعی است

معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی از حل شدن بخش زیادی از مشکل ابراهیم شکوری خبر داد.

معاون پرسپولیس: مشکل شکوری تقریباً حل شد/ حکم استوکس قطعی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی عطایی، درباره نشست امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس با ابراهیم شکوری اظهار داشت: در صورت های مالی شکوری بدهی وجود داشت که برایش تکدر خاطر پیش آمده بود. به همین دلیل دعوت کردیم امروز حضوری به باشگاه تشریف بیاورد. خدا را شکر این کار را هم انجام داده و عمده مشکل حل شد. برای است از این به بعد اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم کمک کنیم تا مشکل کامل حل شود. تقریبا دیگر بدهکاری وجود ندارد.

وی درمورد اینکه آیا اسناد مربوط به شکوری گم شده بود، توضیح داد: اسناد گم نشده بود اما زمان ارائه‌اش پس و پیش شده بود که اکنون ارائه و ثبت شد و مشکل شکوری تقریبا  حل شد.

معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت قطعی شدن پرونده بدهی آنتونی استوکس، گفت: او از ما شکایتی کرده بود که دفاعیه گذاشتیم. بخشی از مبلغ مورد ادعای استوکس کم شد اما حکم دادگاه CAS قطعی است.

عطایی درمورد اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس تاکنون چه مقدار از تعهدات خود را عملی کرده است، پاسخ داد : اجازه بدهید نشستی داشته باشیم و بعداً می‌گویم.  تاکنون بخش عمده ای از تعهدات کارگزار عملی شده و امیدواریم از این به بعد به همین نحو با هم ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول