اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان و در این زمینه با توجه به اسناد بالادستی طرح و برنامه ارائه شود.

آیت‌الله لائینی: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مازندران و آیین معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: مازندران دارای شرایط ویژه‌ای در تولیدات کشاورزی است که مدیر آن باید روحیه و تفکر جهادی و انقلابی داشته باشد و این روحیه را در مجموعه حاکم کند و تخصص لازم در حوزه کشاورزی داشته باشد.

وی ادامه داد: کشاورزی مازندران باید دانش‌بنیان و در این زمینه با توجه به اسناد بالادستی طرح و برنامه ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: کار در جهاد کشاورزی کار بسیار مهمی است و رئیس سازمان نیاز به بازوان توانمند دارد که معاونین و مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه از بازوان رئیس سازمان هستند.

لایینی گفت: همه باید باهم هم‌افزایی و همگرایی خوبی داشته باشند و جهاد کشاورزی را تحول آفرین، پویا، دانش‌بنیان و علمی اداره کنند.

وی اظهار کرد: مازندران از جمله استان‌هایی است که دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در بخش کشاورزی است و باید با برنامه‌های نو و جدید راندمان کاری در این بخش افزایش یابد.

*جهاد کشاورزی ۸۰درصد سفره مردم را دردست دارد

حجت‌الاسلام رحمانی‌مهر مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در این آیین گفت: مجموعه جهاد کشاورزی بیش از ۸۰ درصد معیشت و سفره مردم را در دست دارد و مدیریت و برنامه‌ریزی در این مجموعه بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اظهار کرد: مازندران دارای جایگاه ممتاز در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی در کشور است و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی ۱۴۰۱، وظیفه جهاد کشاورزی بسیار سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه باید در کنار رئیس سازمان بعنوان پشتوانه و حامی مجموعه باشد تا بهترین خدمت را به کشاورزان ارایه کند.

وی تاکید کرد: مباحث فرهنگی و نظارتی در جهاد کشاورزی توسط مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه پیگیری شود و باید فردی میدانی و در عرصه باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام عبدی قدردانی و حجت‌الاسلام محمدعلی رضاپور به عنوان سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول