اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین در غزه برای اولین‌بار موشک دوش پرتاب به کار گرفت

مقاومت فلسطین طی مقابله با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و برای اولین‌بار از موشک دوش پرتاب استفاده کرد.

مقاومت فلسطین در غزه برای اولین‌بار موشک دوش پرتاب به کار گرفت

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد امروز (سه‌شنبه) آسمان جنوب نوار غزه، شاهد پرواز گسترده جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز این منطقه بود؛ حملاتی که با پاسخ نیروهای مقاومت فلسطین همراه شد.

طبق گزارش شبکه «المیادین» نیروهای مقاومت فلسطین طی این مواجهه، برای اولین بار در رهگیری جنگنده‌های تل‌آویو از موشک دوش پرتاب استفاده کردند. 

منابعی از نیروهای مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرده‌اند که خروج رژیم صهیونیستی از قواعد درگیری در غزه، با پاسخ ما همراه خواهد شد و اوضاع را به حالت انفجار خواهد رساند.

این در حالی است که دفاع هوایی جنبش کتائب «شهید عزالدین القسام» در فلسطین، با موشک‌های زمین به هوا، به مقابله با جنگنده‌های اسرائیلی پرداخته است.

روز گذشته (دوشنبه) خبرنگار المیادین از شنیده‌شدن صدای انفجار در جنوب نوار غزه خبر داده بود. در مقابل منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حداقل یک موشک به سوی مناطق مسکونی فلسطین شلیک کرده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین پیش از این اعلام کرده بودند که با آمادگی کامل در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و صهیونیست‌ها در صورت تجاوز، باید مسئولیت کامل تبعات آن را بپذیرند. جناح‌های مقاومت فلسطین همچنین درباره مواجهه‌ی نزدیک با رژیم اشغالگر در حالت تداوم حملاتش علیه غزه هشدار داده بودند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول