اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه حواشی واگذاری زمین‌های تنیس/ احمدوند: چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟

سرمربی سابق تیم ملی تنیس به صحبت‌های تند رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واکنش نشان داد.

ادامه حواشی واگذاری زمین‌های تنیس/ احمدوند: چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اظهار داشت: وقتی زمین‌های تخصصی تنیس را به افرادی اجاره می‌دهید که سررشته‌ای در تنیس ندارند و در رشته‌ای دیگر فعال بوده‌اند، این نامش صیانت است؟ در مجموع 29 زمین تنیس در باشگاه انقلاب وجود دارد که حتی یک زمین هم به فدراسیون تنیس اختصاص پیدا نکرده است، آیا صیانت فقط پول گرفتن است؟ چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟

سرمربی سابق تیم ملی تنیس گفت: افراد زیادی در جامعه تنیس به واگذاری زمین‌ها اعتراض کردند که همگی از قهرمانان و افراد باسابقه این رشته هستند، ولی رئیس شرکت توسعه با ادبیات بسیار بد پاسخ آنها را می‌دهد. آیا اعتراض به نداشتن زمین تنیس رانتخواری است؟ چرا باید به این شکل باشد؟ شما یک مدیر ورزشی هستید و باید همه را به اخلاق و ادب دعوت کنید، اما طوری در رسانه صحبت می‌کنید که زننده است.

احمدوند تأکید کرد:‌ شرکت توسعه اگر جرأت دارد خانه کشتی، والیبال یا بسکتبال را به مزایده بگذارد تا ببینیم آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ 6 زمین روبه‌روی فدراسیون تنیس وجود دارد که یکی از آنها را هم به فدراسیون نداده‌اند. چطور همه فدراسیون‌ها یک زمین یا سالن اختصاصی دارند، اما یک زمین هم به تنیس نمی‌رسد، حتی برخی فدراسیون‌ها دو تا سه زمین دارند. تنیس چرا نباید داشته باشد؟

وی ادامه داد: از سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک مدیر اخلاقگرا و ورزشی تقاضا داریم که جلوی این نوع ادبیات و صحبت‌ها در جامعه ورزش بایستد. ورزش جای گردنکشی نیست و این ادبیاتی که عاصم یوسفی به کار برده اصلاً در محیط ورزش کاربردی ندارد. من شنیده‌ام او قبلاً کارگردانی و فیلمسازی می‌کرده و از محیط فرهنگی آمده، اما این نوع ادبیات اصلا درست نیست.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس عنوان کرد: فدراسیونی که باید قهرمان‌پروری کند و قهرمانان را حمایت کند کجا باید اردوها و مسابقات خود را برگزار کند. قهرمانان او باید برای تمرین زمین اجاره کنند؟ امیدوارم به این وضعیت رسیدگی شود و چیزی که حق تنیسورها است به آنها داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول