نیمهنهایی جام حذفی| 90دقیقه برای بازی جنجالی کافی نبود/ کار به وقتهای اضافه کشیده شد
دیدار دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان در وقتهای معمول مسابقه برندهای نداشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، دو تیم نساجی و مس کرمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم وارد وقتهای اضافه شدند. تیم نساجی پس از دیدار یک چهارم نهایی مقابل استقلال، برای دومین بار بازی 120دقیقهای در ورزشگاه آزادی را تجربه میکند. علیرغم تنشهای مختلف و کارت زردهای زیاد، در لحظات پایانی نیمه دوم نیز این مسابقه با حضور کلیه بازیکنان دو تیم به جنجال کشده شد که در نهایت با دخالت عوامل برگزار پایان یافت. داور: مهدی سیدعلی کمکها: محمد عطایی و وحید سیفی کارت زرد: سعید غلامعلی بیگی، عرفان گل محمدی و ساکت الهامی(سرمربی) از نساجی / میلاد خدایی، امین کاظمیان، حسین شهریاری و حسین دوستدار از مس کرمان کارت قرمز: - گل: - لحظات حساس دقیقه49 کریم اسلامی با فرار از خط دفاعی مس کرمان در موقعیت خوب شوت زنی قرار گرفت اما شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه، با واکنش دیدنی دروازهبان مس کرمان راهی کرنر شد. دقیقه 51 شوت مسعود شجاعی پس از برخورد به بازیکن مس کرمان به کرنر رفت. دقیقه 76 ارسال زمینی و خطرناک حردانی را مدافع مس کرمان روی تیر یک برگشت داد. دقیقه 78 ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری که از کنارهی محوطه جریمه شلیک شد را شهریاری در آستانه ورود به دروازه مس کرمان مشت کرد و برگشت داد.
دقیقه 82 علی تهامی توپ سرگردان روی محوطه جریمه نساجی را در حالتی نامتعادل با سر زد تا از بالای دروازه حقیقی به بیرون برود دقیقه 3+90 ضربه فنی حردانی از پشت محوطه جریمه مس از بالای دروازه شهریاری به بیرون رفت. دقیقه 5+90 ضربه سر کریم اسلامی در محوطه جریمه مس کرمان، در دستان شهریاری آرام گرفت. انتهای پیام/.
22:32 - 30 فروردین 1401