اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عقب‌نشینی تل‌آویو؛ صحن‌های مسجدالاقصی از جمعه به روی صهیونیست‌ها بسته می‌شود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی این رژیم و تصمیم آن برای تعطیلی مسجدالاقصی به روی صهیونیست‌ها تا پایان ماه رمضان خبر دادند.

عقب‌نشینی تل‌آویو؛ صحن‌های مسجدالاقصی از جمعه به روی صهیونیست‌ها بسته می‌شود

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که رهبران این رژیم تصمیم گرفته‌اند صحن‌های مسجدالاقصی را از روز جمعه این هفته تا پایان ماه مبارک رمضان به روی صهیونیست‌ها ببندند.

وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» گزارش داد که طبق تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی، یهودیان از روز جمعه تا پایان ماه رمضان دیگر نمی‌توانند وارد مسجد شوند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، فعالان راستگرای افراطی نیز در این خصوص گفتند که دوره تعطیلی حرم قدس در سال‌های گذشته در ماه رمضان حدود سه تا چهار روز بود، اما امسال ۱۲ روزه است. این در حالی است که یک منبع نزدیک به «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در سال‌های گذشته نیز تعطیلی حرم قدس به روی یهودیان در ۱۰ روز آخر ماه رمضان بود.

«عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی نیز تصمیم برای بستن مسجدالأقصی به روی صهیونیست‌ها را تصمیمی مناسب در این شرایط دانست و گفت که هدف از این تصمیم آرام کردن اوضاع قدس است.

مسجدالأقصی در چند روز گذشته صحنه یورش‌های مستمر نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بود که به درگیری بین آن‌ها و فلسطینیان نمازگزار منجر شد و در نتیجه آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

انتهای پیام/190

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول