اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«مسیر رستگاری» از جبهه سوسنگرد تا مجاهدت در جبهه سلامت خواندنی شد

کتاب «مسیر رستگاری» روایت زندگی رزمنده پرستار محمد(بهزاد) رستگاری به قلم شبنم غفاری حسینی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

«مسیر رستگاری» از جبهه سوسنگرد تا مجاهدت در جبهه سلامت خواندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، روایت زندگی رزمنده پرستار محمد(بهزاد) رستگاری به قلم شبنم غفاری حسینی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

پرستاران در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار مثال زدنی خود، نقش‌آفرینی کردند. آنها در آن دوره باید نقش روانشناس، جامعه شناس، روانکاو، مشاور و مربی را در آن شرایط ایفا می‌کردند. بنابراین کار پرستاران تنها پرستاری و درمان مجروحان نبود؛ بلکه آنها هم سنگ صبور رزمندگان و هم در برهه‌ای از تاریخ جنگ تحمیلی که امکان اهدای خون به مجروحان و آسیب‌دیدگان وجود نداشت، این وظیفه را بر عهده می‌گرفتند و پیشقدم می‌شدند.

دکتر بهزاد نیز از همین دست پرستارانی ست که همه وجودش را وقف جبهه و مجروهان جنگ کرده بود. با اینکه به عنوان نیروی پرستار اعزام شده بود اما همه او را دکتر صدا می‌زدند. این کتاب روایت یک عمر مجاهدت دکتر محمد رستگاری، پرستاری که مجاهدت‌هایش از دوران دفاع مقدس آغاز و تا ایام دفاع از سلامت ادامه داشته را با قلمی روان و ساده به تصویر کشیده است.

دی‌ماه سال گذشته بود که از رونمایی فیلم مستند «مسیر رستگاری» با موضوع مجاهدت‌های استاد محمد رستگاری از مدافعان جبهه سلامت اصفهان در اینجا گفتیم و اکنون کتاب «مسیر رستگاری» درباره وی به چاپ می‌رسد.

«مسیر رستگاری»؛ روایت زندگی رزمنده پرستار محمد(بهزاد) رستگاری در قطع رقعی و ۳۴۴ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی رسمی انتشارات شهید کاظمیnashreshahidkazemi.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با ارسال رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول