اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برنامه کمیته امداد خراسان شمالی در توسعه اشتغال نیازمندان منطقه جرگلان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه های این نهاد در جهت توسعه اشتغال محرومان منطقه جرگلان خبر داد.

برنامه کمیته امداد خراسان شمالی در توسعه اشتغال نیازمندان منطقه جرگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، با اشاره به انگیزه و روحیه کار و تلاش در بین جوانان و مردم منطقه جرگلان اظهارکرد: سعی ما بر این است تا با ارائه سرمایه، اشتغال و فرصت شغلی مناسب مطابق با شرایط بومی منطقه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین،گفت: کمیته امداد نیز در تلاش است تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حوزه اشتغال مناطق محروم استان را فعال کند تا زمینه مهاجرت معکوس جوانان به روستاها را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین نسبت به دستگیری از نیازمندان تاکید کرد و افزود: امداد رسانی به محرومان وظیفه همگانی و اجتماعی است.

الهی راد با استناد به آیات قرآنی بیان کرد: خدمت به محرومان باعث گشایش در امورات روزمره زندگی می‌شود.

وی با قدردانی از حضور مردم و ائمه جمعه در خدمت به محرومان ،اظهارداشت: وظیفه مهم کمیته امداد، حضور پر رنگ درمناطق محروم است.

این مقام مسئول با اشاره به رشد خدمات رسانی کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی، افزود: سال گذشته در حوزه پرداخت جهیزیه و اعطای کالاهای ضروری زندگی به مددجویان توفیقات خوبی را داشتیم.

وی بیان کرد: ایتام با عنایت به اهمیت جایگاه اجتماعی، فرهنگی و تاکیدات ائمه معصومین(ع ) باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

الهی راد اضافه کرد: کمک حامیان در سطح استان مناسب است و سعی ما بر این است تا میزان دریافتی ایتام در منطقه جرگلان نیز افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نسبت به گسترش فرهنگ پرداخت زکات تاکید کرد و گفت: مشکلات محرومین را باید از طریق منابع زکات برطرف کنیم.

آخوند پروانه امام جمعه حصارچه در رزمایش مواسات در شهر جرگلان با قدردانی از زحمات مسئولان کمیته امداد در خدمت به مردم و محرومان در منطقه، اظهار کرد: کمیته امداد نهادی برخواسته از بطن مردم است و تا کنون منشاء خدماتی شایان در منطقه محروم جرگلان است.

وی گفت: مسئولان کمیته امداد با خدمت صادقانه خود سرمشق و سرلوحه کاری برای سایرین هستند و تاکنون با همدلی، خدمت صادقانه، ایمانی قوی و با احساس مسئولیت توانسته اند خدمات خوبی ارائه دهند.

آخوند صمدی، امام جمعه یکه سعود نیز اظهارکرد: ماه رمضان ماهی برای تلاش در بدست آوردن دل بی بضاعتان  و شادکردن آنان است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول