اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

استقبال ۴ هزار نفر از ویژه برنامه «باغ رمضان»

در پانزده روز اول ماه مبارک رمضان ۴ هزار نفر در ویژه برنامه «باغ رمضان» منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد حضور یافتند.

استقبال ۴ هزار نفر از ویژه برنامه «باغ رمضان»

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ابتدای ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن برنامه‌های متنوع با عنوان «باغ رمضان» و با شعار «لبخند دل‌ها» تلاش کرده است تا محیطی شاد و مفرح به ویژه برای خانواده ها در شب های ماه مبارک رمضان فراهم کند.

برگزاری سه ویژه برنامه به صورت کنسرت در فضای باز بوستان «آب و آتش» با حضور خواننده‌های مطرح کشور همچون حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی، گروه سنتی کایر و محسن میرزازاده و همچنین به صورت روزانه از ابتدای ماه مبارک رمضان بسته‌های افطاری ساده به روزه‌دارن و مراجعه کنندگان ارائه کرده است، افطاری ساده و ترویج فرهنگ این نوع افطاری از جمله فعالیت‌هایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان انجام شده است و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.  

یکی از برنامه‌های متفاوت در ماه مبارک رمضان امسال همچون سنوات گذشته در برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برپایی سفره «افطاری ساده» به طول ۲۷۰ متر در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر روی پل طبیعت بود که با استقبال خوبی از سوی مردم و روزه داران مواجه شد. به طوری که بیش از ۲هزار نفر کنار این سفره نشستند و روزه خود را افطار کردند.

از دیگر برنامه های این منطقه برگزاری سومین جشنواره «کیک پزون نذری» با همکاری سازمان های مردم نهاد  بود که با استقبال بسیار خوبی از طرف شهروندان به ویژه نوجوانان و کودکان در این کار خیر و عام المنفعه مواجه شد.

برپایی نمازخانه های موقت در سطح منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به ویژه مناطقی که تجمع و حضور مردم در آنجا بیشتر است در ماه مبارک رمضان که روزه داران و مومنینی که علاقمند هستند، بتوانند نماز خود را اقامه کنند.

همچنین پذیرایی افطار از کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی که به تعداد ۱۲۰ نفر در قالب ویژه برنامه بازدید از «پل طبیعت» ، «پارک طالقانی» و «گنبد مینا» انجام شد و سپس از این میهمانان ویژه منطقه فرهنگی، گردشگری عباس آباد با افطاری ساده پذیرایی به عمل آمد.

علاوه بر این مجموعه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری این منطقه همچون بوستان «آب و آتش»، «گذر فرهنگ»، آسمان‌نمای «گنبد مینا» و «گذرگردشگری» تلاش کردند در این شب‌ها به ارائه خدمات بپردازند که بازدید بیش از هزار نفر از فضای پیرامونی «گنبد مینا» و تماشای فیلم علمی توسط بیش از ۱۵۰۰ نفر در تماشاخانه «گنبد مینا» از جمله خدمات ارائه شده است که همچنان طبق برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

برگزاری تورهای گردشگری به صورت پیاده که از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به ارائه خدمات می‌پردازد از جمله فعالیت‌هایی است که با هدف ایجاد شادی، نشاط و حضور خانواده‌ها در شب‌های ماه مبارک رمضان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد انجام می شود و تا امروز که ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان گذشته است تعداد ۳۹۹۲ هزار نفر از خدمات تور گردشگری به صورت تور پیاده خانوادگی بهره‌مند شده اند.

تعداد ۵۰۶ بروشور توسط ۳ ایستگاه گردشگری «پل طبیعت»،  «بوستان آب و آتش» و «گذر فرهنگ» در بین مراجعین و علاقمندان به این مجموعه فرهنگی و گردشگری توزیع شده است.
گفتنی است برنامه‌های در نظر گرفته شده در این منطقه با همین منوال تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول