اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات: اظهارات فائزه هاشمی ناشی از رویکرد اقتصادی حزب کارگزاران است

علی صوفی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی اشاره کرد و گفت: چون حزب کارگزاران رویکرد اقتصادی دارد، شاید فائزه هاشمی از این منظر تحلیل کرده است که کار حضرت محمد(ص) اقتصادی نبوده است.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات: اظهارات فائزه هاشمی ناشی از رویکرد اقتصادی حزب کارگزاران است

علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اظهارات فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: چون حزب کارگزاران رویکرد اقتصادی دارد، شاید فائزه هاشمی از این منظر تحلیل کرده است که کار حضرت محمد(ص) اقتصادی نبوده است.

وی افزود: حضرت محمد(ص) با کاروان ها برای تجارت سفر می کرد و حتی یکی از القاب حضرت محمد(ص)، محمد امین است و در واقع ایشان در کارهای اقتصادی امانتدار بودند؛ باید این اعتماد را در امانتداری جلب کرده باشد که چنین صفتی را گرفته است.

صوفی ادامه داد: احتمالاً بحث حلال و حرام مد نظر فائزه هاشمی نبوده است؛ گمان نمی کنم هاشمی در تحلیلی که داشته آنقدر روی حلال و حرام حساسیت داشته باشد که حضرت محمد(ص) اموال حضرت خدیجه(س) را حرام کرده باشد.

در روزهای گذشته فیلمی از فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی در شبکه های اجتماعی دست به دست شده بود که وی در آن می‌گفت: «حضرت محمد(ص) پول های حضرت خدیجه(ص) را حرام کرده است».

دختر رئیس دولت سازندگی بعد از چند روز و شکل‌گیری اعتراضات گسترده ناچار به عذرخواهی شد و مدعی شد که اظهارات تقطیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول