اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر رسانه‌ای نساجی: الهامی سرمایه ملی فوتبال ما است/ امیدواریم کمیته اخلاق از حق او دفاع کند

مدیر رسانه ای تیم فوتبال نساجی گفت: الهامی از سرمایه‌های ملی فوتبال ما به شمار می‌رود.

مدیر رسانه‌ای نساجی: الهامی سرمایه ملی فوتبال ما است/ امیدواریم کمیته اخلاق از حق او دفاع کند

مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه ای باشگاه نساجی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به راهیابی نماینده مازندران به فینال جام حذفی اظهار داشت: شب گذشته کل ایران مظلومیت و غیرت نساجی و هواداران پرشور آن را مشاهده کرد. حدود ۴۰ هزار هواداری که به‌دلیل نبود زیرساخت مناسب و آماده نبودن ورزشگاه خانگی، ۳۰۰ کیلومتر سختی راه را برای رسیدن به عشق‌شان به جان خریدند تا خود را به ورزشگاه آزادی برسانند.

وی افزود: نمی‌دانیم نام این حماسه را چه بنامیم اما هر چه اتفاق افتاد، سند شرمساری برای مسئولانی بود که طی سال‌ها کم‌لطفی کردند و اینگونه موجب مشقت مردم شدند. نساجی ماه‌هاست که از جمع هواداران راستینش دور است و نمی‌تواند در وطن خود یعنی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، هوادارانش را در آغوش بکشد. جا دارد تشکر ویژه داشته باشیم از صبر و تحمل حدادیان، مالک  باشگاه که با تمام محدودیت‌ها و بی‌مهری‌ها اما به عشق مردم جانانه پای کار ایستاد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه عمده بازیکنان و کادر مس کرمان سابقاً از شاگردان ساکت الهامی بودند، بیان کرد: متاسفانه امسال در چند بازی خیلی‌ها از شخصیت احساسی و عاطفی الهامی سوءاستفاده کردند و اخلاق را باختند. در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با مس کرمان، الهامی همه‌جوره ثناگوی این تیم و مردم عزیز کرمان بود اما عوامل تیم مس بارها در حین بازی و بین نیمه و حتی بعد از بازی با بی‌احترامی و هتاکی قصد بروز واکنش از سوی الهامی را داشتند. حتی بنده و دستیاران تیم بارها وساطت کردیم تا اتفاقی نیفتد.

ابراهیمی ادامه داد: هفته قبل ما در همین ورزشگاه مقابل استقلال و هواداران عزیز این تیم مهمان بودیم، اما هیچ‌گاه باعث تنش نشدیم و اخلاق را رعایت کردیم. با توجه به اینکه هواداران استقلالی پشت نیمکت ما نیز حضور داشتند. در حال حاضر هم حقیقتاً و قلباً دوست داریم مس به لیگ برتر صعود کند و این مهم را حق یاران کرمانی می‌دانیم، اما متاسفانه یکسری رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی از سوی برخی عوامل فعلی این تیم سرزده که اصلاً شایسته و زیبنده تیمی نیست که قرار است به لیگ برتر صعود کند.

وی با عنوان اینکه ما یک باشگاه خصوصی هستیم و بودجه دولتی نداریم که بیخیال باشیم و دل‌مان برای هزینه‌کردها نسوزد و آینده تیم برای ما مهم نباشد، خاطرنشان کرد: روز قبل از بازی جلسه هماهنگی برگزار و جایگاه تماشاگران مشخص شد اما در حین بازی دیدیم که تیم مس به‌دلیل اعتراض به جایگاه هواداران نساجی در پشت نیمکت‌شان، بیش از ۷ دقیقه باعث توقف بازی شدند. هر چند این اتفاق از قبل هدف‌گذاری شده بود تا بتوانند بازی را از جریان بیندازند.

مدیر رسانه ای باشگاه نساجی تصریح کرد: بعد از اینکه داور وقت اضافه نیمه اول را ۵ دقیقه اعلام کرد، در مسیر رختکن الهامی به داور چهارم بازی گفت بیش از ۷ دقیقه وقت فقط در یک صحنه اعتراض تیم مس تلف شد. که در این هنگام باز هم شاهد رفتاری زشت و زننده از طرف کمک مربی تیم مس نسبت به الهامی بودیم. جا دارد سعه صدر الهامی را در این صحنه تمجید کنیم که بدون توجه به این توهین‌ها و نشنیده گرفتن حرف آن مربی، راهی رختکن شد و دخالتی در بحث بین دو نیمه نداشت.

ابراهیمی اضافه کرد: سوءاستفاده از احساسات پاک ساکت الهامی و بهم ریختن وی از لحاظ روانی اصلاً حربه قشنگی نیست. هرچند الهامی در این بازی بسیار صبور بود و خیلی حرف‌ها و توهین‌ها را نشنیده به حساب آورد. خوشحالیم که الهامی که در دانش فنی زبانزد است، به این سطح از تجربه و پختگی رسیده که جواب هر کسی را ندهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کمتر از دو هفته دو دیدار با تیم آلومینیوم هم در لیگ و هم در فینال جام حذفی داریم، تصریح کرد: انتظار ما از فدراسیون این است که برای کمک به جذابیت فوتبال، ورزشگاه آزادی را برای این دیدار انتخاب کنند تا هم هواداران اراکی و هم هواداران مازندرانی به‌راحتی بتوانند خود را برای تشویق تیم‌های محبوب‌شان به اراک برسانند.

مدیر رسانه‌ای با بیان اینکه شایسته است مربیان عزیز ظرفیت باخت را داشته باشند و بعد از شکست هر تهمتی نزنند، گفت: درخصوص توهین‌های مربی مس هم واحد حقوقی باشگاه نساجی پیگیری قانونی خود را انجام می‌دهد. متاسفانه از صبوری، مهربانی و متانت الهامی خیلی سوءاستفاده شده و امیدواریم کمیته اخلاق از حق الهامی دفاع کند. الهامی سرمایه ملی ماست و اکثر بازیکنان بزرگ این موضوع را معترفند. الهامی را دلسرد و سرخورده نکنید، مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک بیشتر از الهامی خواهید شنید و او می‌تواند در عرصه مربیگری در مجامع بین‌المللی نیز افتخارآفرینی کند.

ابراهیمی تاکید کرد: امسال با توجه به اینکه بارها در حق نساجی اجحاف شد اما جامعه فوتبال صبر، بزرگی و احترام الهامی را به تیم‌ها و داوری‌ها مشاهده کرد. حسادت‌ها و حب و بغض‌های برخی‌ها باعث سرمایه‌سوزی نشود. بعد از پیروزی دیروز، بسیاری از بازیکنان بزرگ و افتخارات کشورمان این برد را چه از طریق فضای مجازی و پیام و چه به‌صورت تلفنی تبریک گفتند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول