اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دومین حمله سایبری هکرهای عراقی به پایگاه‌های اینترنتی و سرورهای رژیم صهیونیستی

منابع عراقی خبر دادند که وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

دومین حمله سایبری هکرهای عراقی به پایگاه‌های اینترنتی و سرورهای رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع عراقی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این خصوص گزارش داد که برای دومین روز متوالی، وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش، هکرها وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو را مورد حمله قرار داده‌اند. همزمان با این گزارش، وبگاه «نیوپرس» به نقل از منابع عبری خبر داد که حمله سایبری هکرهای عراقی وبگاه بانک «اسرائیل» و وب‌سایت فرودگاه بن گوریون را از دسترس خارج کرده است.

این حمله در حالی انجام شده است که بامداد امروز نیز کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که گروهی موسوم به «الطاهره» پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز گزارش داده بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.

 پایگاه خبری شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد اذعان کرد که بامداد امروز  هدف حمله سایبری قرار گرفته و وب‌سایت آن مختل و از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول