اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تلاش برای روان‌سازی ترافیک شهری نامناسب گنبدکاووس/ قبل از فصل برداشت محصولات ورودی شهر از اینچه‌برون ساماندهی می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مدیران شهرستان در تصمیمات دستگاه‌های اجرایی منافع مردم را بر منافع سیستم اداری خود مقدم بدانند.

تلاش برای روان‌سازی ترافیک شهری نامناسب گنبدکاووس/  قبل از فصل برداشت محصولات ورودی شهر از اینچه‌برون ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه در نخستین جلسه شورای ترافیک اظهار کرد: در اطراف بیمارستان پیامبر اکرم (ص) و ورودی شهر از سمت جاده اینچه‌برون از خردادماه تا اواخر تابستان وضعیت نامساعدی به لحاظ استقرار خودروها و دستفروشان برای فروش محصولات جالیزی به ویژه هندوانه و خربزه به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی این آمادگی را دارد تا اطراف همان مکان عرصه‌ای را برای جانمایی و ساماندهی این دستفروشان مهیا کند که در روز یکشنبه بعد از  بازدید میدانی و کار کارشناسی تا نیمه اردیبهشت این دستفروشان ساماندهی می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک شهری خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک شهری نامناسب بوده و همه اعضای شورای ترافیک بعد از کارشناسی‌های دقیق باید در روان‌سازی ترافیک تلاش کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم در تصمیمات سیستم‌های اداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی منافع مردم را بر منافع دستگاه خود مقدم بدارند.

دهرویه گفت: برای تردد و روان‌سازی ترافیک قرار شد مکان استقرار جرثقیل‌ها و وانت‌بارهای کرایه‌ای از «خیابان حافظ» به خاطر کم عریض بودن خیابان به محل «سندیکای» و «خیابان دانش» منتقل شود که این انتقال منوط به بازدید میدانی از مکان‌های جدید و کارشناسی‌های دقیق خواهد بود تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: اگر مدیران مشکلات حوزه‌های خود را به مسئله تبدیل کرده و به همراه راهکار در جلسه ارائه دهند مطمئن باشید مشکلات شهرستان سریع حل خواهد شد و فرمانداری رایزنی و تعاملات لازم با ادارات کل و مسوولان مربوطه در استان و کشور را انجام خواهد داد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر ارائه خدمات به مناطق محروم و کم‌برخوردار ابراز کرد: روستاهای ابوذر، فیضیه‌های یک و دو و روستاهای اطراف جزو روستاهای محروم شهرستان بوده و با توجه به اینکه این روستاها در تردد خود به شهر با مشکل خودرو مینی‌بوس و یا ون مواجه هستند قرار شد سازمان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی شهرداری گنبدکاووس خودرویی برای جابه‌جایی مردم این روستاها به شهر برای تامین مایحتاج خود تهیه کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول