اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

امروز سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص می‌شود / 200 میلیون پوند برای تن‌هاگ

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که امروز سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص خواهد شد.

امروز سرمربی جدید منچستریونایتد مشخص می‌شود / 200 میلیون پوند برای تن‌هاگ

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که امروز به احتمال فراوان «اریک تن‌هاگ» به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد انتخاب خواهد شد.

این سرمربی هلندی امروز از جمع آژاکس جدا می‌شود تا بتواند به نیمکت اولدترافورد برسد. دستیار او در آژاکس یعنی میشل فاند در گاگ نیز همراه تن‌هاگ به منچستریونایتد خواهد رسید. گفته می‌شود تن‌هاگ و منچستریونایتد دوشنبه به توافق رسیدند و این باشگاه قرار است 2.5 میلیون پوند به آژاکس برای انتقال آنها بدهد.

تن‌هاگ قرار است اوضاع نابسمان منچستریونایتد و سر و سامان بدهد و انتظار می‌رود بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شوند. از پوگبا به عنوان بزرگترین رفتنی شیاطین سرخ نام می‌برند و برخی مثل وان بیساکا، بایلی، جونز، تلس، مارسیال و رشفورد نیز شاید راه خروج را طی کنند.

میرر انگلیس نوشت که حدود 200 میلیون پوند بودجه برای خریدهای تن‌هاگ اختصاص داده شده و این مربی 100 درصد یک مهاجم خریداری خواهد کرد. از داروین نونز و ریچارلیسون به عنوان گزینه‌های خط تهاجمی منچستریونایتد نام می‌برند. هری کین ، دکلن رایس و روبن نوس دیگر گزینه‌های خرید منچستریونایتد به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول