اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شهید حق‌بین راه مبارزه با استکبار را به آزادی‌خواهان نشان داد

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید حق‌بین با رشادت‌های خود راه مبارزه با استکبار را به جهانیان نشان داد گفت: شهید محمدعلی حق‌بین با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین شهدای مقاومت به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی راه ایستادگی در برابر ظلم را به تمام مردمان کشورهای آزادیخواه نشان داد.

شهید حق‌بین راه مبارزه با استکبار را به آزادی‌خواهان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالگرد سردار شهید محمد‌علی حق‌بین در مزار این شهید با بیان اینکه نیروهای مسلح سرپا ایستادند تا مردم در امنیت باشند، اظهار کرد: شهید حق‌بین افتخار ما گیلانیان و سپاه قدس است زیرا این شهید باوجود مجروحیت از هیچ تلاشی برای موفقیت جمهوری اسلامی دریغ نکرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید محمدعلی حق‌بین گفت: رشادت، مجاهدت، اخلاص، فروتنی، توکل به خدا، ایمان به هدف، ایستادگی در برابر ستم ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های شهید حق‌بین است.

امام‌جمعه لاهیجان با تأکید بر لزوم توجه به ایستادگی در برابر ظلم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار شهید محمدعلی حق‌بین در قامت یک پاسدار برای گرسنگان عالم و افرادی که در همسایگی کشور از تحقیرشدگان بودند تمام‌قد ایستاد و به مبارزه پرداخت.

سلیمانی، سردار حق‌بین را مجاهدی خستگی‌ناپذیر معرفی کرد و گفت: کارنامه این شهید مثل حاج قاسم سلیمانی نشان داد جهاد با عرفان ادغام‌شده چراکه در این صورت هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی، نیروی قدس را جزو افتخارات سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: نیروی قدس با پرورش سربازانی مثل سردار حق‌بین نشان داد می‌توان در کنار رزم، عارف بوده و به اخلاقیات توجه کرد.

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید حق‌بین با رشادت‌های خود راه مبارزه با استکبار را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: شهید محمدعلی حق‌بین با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین شهدای مقاومت به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی راه ایستادگی در برابر ظلم را به تمام مردمان کشورهای آزادیخواه نشان داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول