اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا +عکس

شمار زیادی از مردم اندونزی، امروز در حمایت از بیت‌المقدس و محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، در مقابل سفارت آمریکا در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات ضدصهیونیستی  مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا +عکس

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در «جاکارتا» پایتخت اندونزی در حمایت از شهر قدس و محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی خبر دادند.

 

تجاوز نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان علیه مسجدالأقصی و فلسطینی‌ها در ماه مبارک رمضان شدت پیدا کرده و  طی چند روز اخیر، مسجدالأقصی صحنه یورش نظامیان صهیونیست است.

این در حالی است که مقاومت فلسطین در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار می‌دهد و حتی «هارون ناصر الدین» عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است».

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی موجب واکنش‌های عربی و محکومیت‌های اسلامی فراوانی از سوی کشورها و نهادهای منطقه‌ای شده است. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرده‌اند که تل‌آویو با این حملات، مسئول وضعیت‌های آینده و واکنش‌های سخت فلسطینیان خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول