اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیکر پاک شهید عزت‌الله پات میهمان باغملک می‌شود/ پایان فراق 34 ساله شیرمرد جوان

فرمانده سپاه باغملک گفت: پیکر پاک و مطهر شهید عزت‌الله پات در شب شهادت حضرت امیرالمومنین مولاعلی(ع) از معراج شهدای اهواز به زادگاهش شهرستان باغملک منتقل می‌شود.

پیکر پاک شهید عزت‌الله پات میهمان باغملک می‌شود/ پایان فراق 34 ساله شیرمرد جوان

سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید عزت‌الله پات از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان باغملک پس از 34 سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیکر مطهر شهید عزت‌الله پات در شب شهادت حضرت امیرالمومنین مولاعلی(ع) از معراج شهدای اهواز به زادگاهش انتقال خواهد یافت و میهمان همشهریانش در شهرستان باغملک می‌شود.

فرمانده سپاه باغملک یادآور شد: آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید عزت‌الله پات روز جمعه دوم اردیبهشت ماه ساعت 18 از ورودی شهر جنب پارک تلاش در بلوار امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مردم باغملک پس از 34 سال فرزند رشید خود را در آغوش می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده که آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر رزمنده دلیر شهید عزت‌الله پات با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان باغملک برگزار شود.

موسوی عنوان کرد: پس از برگزاری آئین استقبال، پیکر پاک و مطهر شهید عزت‌الله پات به شهر باغملک منتقل خواهد شد و خانواده معظم شهید و عموم مردم به زیارت او می‌آیند.

سرباز شهید عزت‌الله پات فرزند خیبر است که در تاریخ نهم شهریور سال ۱۳۴۶ در روستای چلسرخ بخش صیدون شهرستان باغملک چشم به جهان گشود.

این شیرمرد جوان در دوران جوانی به سربازی رفت و در سپاه پاسداران مشغول گذراندن خدمت خود شد.

به دلیل اینکه دوران سربازی شهید عزت‌الله پات با جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران همزمان بود به همراه دیگر رزمندگان اسلام و همرزمانش در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت که در روز چهارم تیر ماه سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد.

شهید عزت‌الله پات در سن ۲۱ سالگی در جزیره مجنون آسمانی شد و در شمار شهدای جاویدالاثر قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت به وطن باز می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول