اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شاهکار سپاه، سازماندهی جبهه آزادی‌بخش ضدصهیونیستی است

کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: یکی از شاهکارهای سپاه نهضت‌های آزادی‌بخش در قالب نیروی قدس بود که توانست مجموعه‌های مسلمان و غیرمسلمان جهان را که خواستار مقابله با رژیم صهیونیستی بودند پیدا کرده و سازماندهی کند.

شاهکار سپاه، سازماندهی جبهه  آزادی‌بخش ضدصهیونیستی است

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس معماری حضرت امام در تاسیس این نهاد به منظور دفاع از مستضعفین و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب خودش را طوری سازماندهی کرد که بتواند هم در درون و هم در بیرون از مرزها مقابل تهدیدات و اقدامات خصمانه دشمن بایستد.

وی افزود: یکی از شاهکارهای سپاه، سازماندهی نهضت‌های آزادی‌بخش در قالب نیروی قدس بود که توانست مجموعه‌های مسلمان و غیر مسلمان جهان را که خواستار مقابله با رژیم صهیونیستی بودند پیدا کرده و سازماندهی و هماهنگ کند و در برابر دشمن تبدیل به نهادی قدرتمند کند به طوری که خود آمریکایی ها بارها اعلام کرده اند که هر جا می خواهیم اقداماتمان را توسعه دهیم تنها مانعی که مقابلمان هست سپاه پاسداران و نیروی قدس است.

کنعانی مقدم ادامه داد: مسلمانان و آزادگان جهان و کسانی که به دنبال مقابله با صهیونیسم و هژمونی آمریکا هستند، مدل سازی سپاه را پذیرفته‌اند و اکنون شاهد مدل هایی چون حشدالشعبی و نیروهای مردمی در سوریه، افغانستان، یمن، فلسطین و لبنان هستیم که تاکنون مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها موفق نیز بوده اند.

وی افزود: این گروه‌ها در برابر انحرافات دینی و مذهبی بعضی گروه‌ها که از سوی آمریکا و اسلام آمریکایی تغذیه می شوند مقاومت کردند و اسلام راستین را حفظ کردند به طوری که نمونه‌های آن در جهان کاملا مشهود است.

این کارشناس مسائل بین الملل ضمن تاکید بر اینکه تقویت جبهه مقاومت توانست سد دفاعی بسیار مستحکمی مقابل انحراف مذهبی که توسط سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا سازماندهی می‌شوند، ایجاد کند، تصریح کرد: این جبهه هم از نظر فکری و عقیدتی و هم از لحاظ قدرت دفاعی توانست خود را مجهز کرده و در برابر اسلام‌هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی صهیونیست ها سازماندهی مستحکم ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول