اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

استکبار دل خوشی از سپاه ندارد و همواره در صدد تضعیف آن است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: سپاه در طول سالیان اخیر تلاش و ایفای نقشی ویژه در منطقه در سطح جهانی صورت داده است که مورد خوشایند قدرت‌های غربی نیست به همین دلیل سپاه پاسداران امروز به خاری در چشم آمریکا جهان‌خوار تبدیل شده است.

استکبار دل خوشی از سپاه ندارد و همواره در صدد تضعیف آن است

محمد خدابخشی نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه می‌دانند و خود مردم در مقاطع مختلف شاهد بودند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر نقش ذاتی خود که دفاع از کشور و نظام بوده، در وقوع حوادث طبیعی سیل و زلزله نیز همواره کنار مردم بوده تا بحران‌ها پشت سر گذاشته شود.

وی با بیان اینکه سپاه یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است، گفت: بخش عمده‌ای از موقعیت ممتازی که ما کانون در منطقه داریم به دلیل رشادت، زمان‌شناسی و شجاعت رزمندگان و فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: سپاه در طول سالیان اخیر تلاش و ایفای نقشی ویژه در منطقه در سطح جهانی صورت داده است که مورد خوشایند قدرت‌های غربی نیست به همین دلیل سپاه پاسداران امروز به خاری در چشم آمریکا جهان‌خوار تبدیل شده است و استکبار هم تلاش کرده تا به شکل های مختلف سپاه را تضعیف کند.

خدابخشی با بیان اینکه سپاه از جنس مردم و متعلق به مردم است، ادامه داد: فلسفه وجودی سپاه حمایت و دفاع از مردم و صیانت از انقلاب و نظام است و در مقاطع مختلف به مردم کمک کرده و طبیعی است که دشمنان از سپاه پاسداران دلخوشی نداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول