اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

همکاری مجدد آل پاچینو و کوپولا بعد از ۳۲ سال/ آدام درایور نقش اول «مگالوپولیس» است

گفته می شود آل پاچینو در فیلم جدید فرانسیس فورد کوپولا در یک نقش کوچک ظاهر می شود.

همکاری مجدد آل پاچینو و کوپولا بعد از ۳۲ سال/ آدام درایور نقش اول «مگالوپولیس» است

به گزارش خبرگزاری فارس، فهرست بازیگران احتمالی فیلم «مگالوپولیس» جدیدترین ساخته فرانسیس فورد کوپولا کارگردان بزرگ سینمای جهان از طریق یک وبسایت پربازدید به بیرون درز کرده است. البته هنوز این فهرست از سوی هیچکس تایید نشده است.

براساس اعلام این وبسایت، به نظر می رسد آدام درایور نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفته است و رقبای احتمالی خود یعنی کریستین بیل، مت دیمون و کریس پاین را پشت سر گذاشته است.

نکته جذاب اما احتمال حضور آل پاچینو ستاره بزرگ سینمای آمریکا و دوست قدیمی فرانسیس فورد کوپولا در این فیلم است. گفته می شود آل پاچینو برای یک نقش کوچک در فیلم انتخاب شده است. پاچینو و کوپولا پیش از این تنها سه بار در سه گانه «پدرخوانده» با هم همکاری کرده بودند.

از دیگر بازیگران احتمالی این فیلم می‌توان به هلن میرن، مورگان فریمن، سوزان ساراندون، دنی دویتو و تریسی ادکینز اشاره کرد.

«مگالوپولیس» که به عنوان پروژه رویایی کوپولا شناخته می شود یکی از تنها چهار پروژه این کارگردان طی ربع قرن گذشته است. کوپولا از سال ۱۹۹۷ به این طرف با هیچ استودیوی بزرگی همکاری نکرده و تنها سه فیلم «Twixt»، «جوانی بدون جوانی» و «تترو» را ساخته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول