اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه محاکمه فائزه هاشمی 40 هزار امضایی شد

مطالبه محاکمه فائزه هاشمی پس از اظهارات وی مبنی بر لزوم ادامه تحریم سپاه و همچنین توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) از 40 هزار امضا گذشت، خبرگزاری فارس بنا بر تعهد خود به مخاطبان «فارس من» پیگیری این پویش از مقامات ذیربط را در اولویت کار خود قرار داده است.

مطالبه محاکمه فائزه هاشمی 40 هزار امضایی شد

به گزارش خبرنگار «فارس­ من» خبرگزاری فارس در پی اظهارات فائزه هاشمی  مبنی بر حمایت از تحریم های آمریکا علیه سپاه پاسداران و همچنین توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص)، مخاطبان با ثبت پویشی در سامانه «فارس­ من» خواهان محاکمه وی شدند.

این پویش در چهار روز با دریافت بیش از ۴۰ هزار امضا و ۴ هزار کامنت، پربحث‌ترین مطالبه فارس من بوده است.

خبرگزاری فارس طبق تعهدی که به مخاطبان خود دارد پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

سردبیر این پویش، سخنان فائزه هاشمی را در حمایت از تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران تعجب برانگیز خواند و اظهار داشت که این گفته‌ها از شخصی که از ابتدا سیاسی بوده و در خانواده‌­ای سیاسی رشد یافته موجب ایجاد جو نفرت در جامعه می­‌شود و شیرازه اتحاد را از هم جدا می­‌کند.

وی همچنین با توجه به سابقه موضع‌گیری‌های فائزه هاشمی در گذشته، خواهان برخورد مقام قضایی برای جلوگیری از تکرار این گونه سخنان شد.

همچنین در چهار روز گذشته بسیاری از مقامات، گروه ­ها، نمایندگان مجلس و امامان جمعه خواستار برخورد نسبت به سخنان وی شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول