اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کرمانشاه ویژه بهار آغاز شده است.

فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کرمانشاه آغاز شد

مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از زمانی همه‌گیری بیماری کرونا کلاس‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم دایر شد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها از نقاشی، خوشنویسی گرفته تا کارگاه کاردستی و فلسفه با هزینه ۳۰ هزار تومان برای گروه‌های سنی مختلف تا پایان خردادماه ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: این کارگاه‌ها با هدف خلاقیت و پرورش فکر و استعداد کودکان درحال برگزاری است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سایت ثبت‌نام کانون پرورش فکری استان کرمانشاه می‌توانند از طریق لینک ثبت‌نام کارگاه‌ها به این سایت مراجعه کنند.

وی هزینه عضویت در سامانه کانون پرورشی فکری را هزار تومان عنوان کرد و افزود: کودکان با عضویت می‌توانند در کلاس‌های قرآن، حدیث، قصه‌گویی و کتابخوانی شرکت و فیلم و انیمیشن ببینند.

فتاحی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان کانون پرورش فکری دایر است، گفت: اولین مرکز بازی‌های خلاق براساس فناوری و دانش‌بنیان در سه‌راه ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه زیر نظر کانون فعالیت دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول