اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| ۳ طلا در انتظار ایران/مومنی حذف شد

۳ آزادکار کشورمان در ۵ وزن نخست مسابقات قهرمانی آسیا راهی فینال شدند.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| ۳ طلا در انتظار ایران/مومنی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از امروز در مغولستان آغاز شد که در 5 وزن نخست ملی‌پوشان کشورمان روی تشک رفتند. در روز اول رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، محمدحسین محمدیان راهی فینال شدند تا 3 مدال طلا در انتظار کاروان ایران باشد. 

نتایج کامل به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل زانابازار زاندانبود دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان با نتیجه 10 بر 6 مغلوب شد. باتوجه به شکست این کشتی‌کار مقابل حریف هندی، مومنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل عنایت‌اله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کایکی یاماگوچی قهرمان جوانان جهان از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. آزادکار کشورمان در این مرحله به مصاف تسوگبادراخ تسیویسورن از مغلوستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید تا دیگر فینالیست کشورمان باشد.

در وزن 70 کیلوگرم محمدمهدی یگانه جعفری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تایشی ناریکانی از ژاپن شد و با حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، وی نیز در دیدار رده بندی حضور خواهد داشت.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه 8 بر 6 مقابل بیامبادورج انخبایار از مغولستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تاکاهاشی از ژاپن رفت که 3 بر صفر پیروز شد تا راهی فینال شود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ضیامحمد صفراف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند رفت که با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی فینال شد. حریف وی در این مرحله باتزول اولزیسایخان از مغولستان خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول