اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسؤولین فرهنگ مدیریتی را از سردار حق‌بین بیاموزند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سردار حق بین همواره در بین مردم حضور داشت و در زمان حضور در لنگرود کمتر خانواده خود را می‌دید، گفت: مسؤولین باید فرهنگ مدیریتی را از سردار حق بین بیاموزند و کسی که در انقلاب مسؤولیت گرفت باید تمام فکر و ذکرش را برای مردم وقف کند و برای آبادانی تلاش کند.

مسؤولین فرهنگ مدیریتی را از سردار حق‌بین بیاموزند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نخستین یادواره سردار جبهه مقاومت فاتح نبل و الزهرا شهید محمدعلی حق بین در مسجد جامع لنگرود با اشاره به تحریم سپاه توسط آمریکا اظهار کرد: با بیان اینکه آن روزی که آمریکا علیه سپاه تحریم‌هایی را اعلام کردند اکثر مردم لیاس سپاهی به تن کردند و به به خیابان‌ها آمدند و اعلام کردند که ملت ایران سپاهی است و از تحریم واهمه ندارند. 

وی با بیان اینکه دشمن‌ترین دشمنان بشریت در عالم کسانی هستند که به نام لباس یهودیت لباس بر تن دارند ولی با تفکر صهیونیستی به دنبال نابودی دنیا است، گفت: مشکلات امنیتی در دنیا، جنگ رسانه‌ای، القاع نقشه‌های صهیونیستی بین مسلمانان و مردم منطقه و غیره از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی در دنیا است که صرفا منافع خود را می‌بینند و از برخی کشورها به عنوان ابزار استفاده می‌کنند. 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وضعیت امروز رژیم صهیونیستی قرمز بوده و وضعیت سختی را سپری می‌کنند، افزود: در چند وقت اخیر شاهد اتفاقاتی علیه این رژیم غاصب هستیم که لرزه بر اندام آن‌ها انداخته و رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که روزها و شب‌های سختی را سپری می‌کنند. 

تسخیری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پشت دیوارهای خود صدای مردم متحد کشورهای مختلف اسلامی را می‌شنود و احساس خطر کرده، تصریح کرد: دشمن در تلاش است که این اتحاد را سست کند تا مجدد حاشیه امن برای آن‌ها ایجاد شود تا به توطئه‌گری خود بپردازند. 

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که اگر کوچکترین توطئه‌ای در ایران به وجود اوردند چیزی به عنوان حیفا وجود نخواهد داشت، گفت: ملت ایران ملتی شهیدپرور بوده و در طول چهار دهه از عمر انقلاب این را ثابت کرده که اجازه کوچکترین تعدی به مرزهای کشور توسط دشمن را نخواهد داد. 

استاد حوزه و دانشگاه با باین اینکه شهید حق بین از بدو بلوغ تا آخرین لحظه شهادتش برای دفاع از مرزهای انقلاب سینه سپر کرد و هیچ‌گاه از مرگ نترسید، افزود: سردار حق بین در میادین مختلف جنگ در کردستان و جبهه‌های مقاومت حضور داشت و همواره در خط مقدم بود و در تمام دوران خدمتش یک سال هم استراحت نکرد. 

تسخیری با بیان اینکه سردار حق بین همواره در بین مردم حضور داشت و در زمان حضور در لنگرود کمتر خانواده خود را می‌دید، تصریح کرد: مسؤولین باید فرهنگ مدیریتی را از سردار حق بین بیاموزند و کسی که در انقلاب مسؤولیت گرفت باید تمام فکر و ذکرش را برای مردم وقف کند و برای آبادانی تلاش کند. 

به گزارش فارس، همچنین نماهنگ فرمانده شهیدم در وصف شهید جبهه مقاومت محمدعلی حق بین توسط جبهه ماح (ملت امام حسین) تنظیم شده بود در این مراسم اکران شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول