اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«سردار حاجی زاده» عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین شد

سردار «حاجی زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان عضو هیات امناء قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین منصوب شد.

«سردار حاجی زاده» عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین و سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده این نیرو دیدار کردند.

در جریان این دیدار سردار پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» به عنوان عضو هیئت امناء قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین منصوب شد.

سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در این نشست اظهار کرد: همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه ی دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی افزود: بی شک حفظ ارزش ها و حماسه سازی های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقمندان این عرصه است که با توجه به سوابق، تعهد، تجارت ارزشمند و شایستگی های علمی و تخصصی سردار «حاجی زاده»، وی به عنوان عضو هیات امناء مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین منصوب می شود.

سردار «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: کار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عرصه دفاع مقدس بسیار مقدس است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن برای شهدا و ارزش های دفاع مقدس توفیق الهی است، ابراز کرد: استان قزوین شهدای شاخص و بزرگی را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و ایثارگری ها و فداکاری های این خطه برای همگان مبرهن و افتخار است.

سردار حاجی زاده از افتخارات استان قزوین می باشد و در راستای تامین تجهیزات موشکی و پدافندی و مهندسی مرکز فرهنگی قول مساعد همکاری دادند.

سرهنگ «حمزه برین» معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان، سرهنگ «علی کردی» مسئول پروژه موزه فرهنگی دفاع مقدس قزوین و سرهنگ «محسن کریمی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

در ابتدای دیدار سرهنگ پاسدار امیری مقدم گزارشی از پیشرفت پروژه ارائه کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول