اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی

با تصمیم شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز دو درب که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی یکی از سران فتنه 88 در بن‌بست اختر تعبیه شده بود، برداشته شد.

برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز، دو درب که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی در بن بست اختر به‌منظور بازدارندگی برای اعمال فتنه گران تعبیه شده بود، با تصمیم شورای عالی امنیت ملی برداشته شد.

 

 

گفتنی است از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و بر هم زننده آرامش مردم که توسط برخی از سران فتنه ۸۸ و اطرافیان آن ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه ای، برخی محدودیت ها درباره رفت و آمد سران فتنه اعمال کرد.

این محدودیت ها در طول سال های گذشته با روند کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتارهای آن ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می شد.

بر اساس این گزارش، در ماه های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه این افراد در فتنه‌  ۸۸، محدودیت‌های وی به مرور در حال کاهش بود.

انتهای پیام/222

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول