اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

محاکمه نشدن فائزه هاشمی، فرصت ادعاهای نادرست را برای امثال مطهری ایجاد می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وقتی با حرف‌های فائزه هاشمی برخورد نمی‌کنیم،‌ علی مطهری هم به خود اجازه می‌دهد به قصد دیده شدن، حرف‌های چرندی درباره صنعت هسته‌ای کشور بزند.

محاکمه نشدن فائزه هاشمی، فرصت ادعاهای نادرست را برای امثال مطهری ایجاد می‌کند

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و لزوم پیگیری قضایی‌ آن گفت: برخورد قضایی با خانم هاشمی امروز یک مطالبه عمومی است و مردم از این نوع موضع‌گیری‌های مکرر ایشان که هر روز بهانه‌ای به دست دشمن می‌دهد کاملا ناراضی‌اند و شکایت دارند و طبیعتا باید دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم نسبت به این نوع اقدامات و موضع گیری ها برخورد قضایی جدی داشته باشد.

وی افزود: از آن جایی که این نوع موضعگیری‌ها شخصی است در قالب جرم سیاسی نیست که از طریق هیات منصفه بررسی شود و اگر فرد دیگر چنین اهانتی به پیامبر اعظم(ص) می کرد، با او برخورد قضایی می‌شد یا ضربه زدن به امنیت ملی کشور و این نوع برخورد با یک سپاه و لشکری که نقش اصلی را در امنیت منطقه و پاسداری از انقلاب دارد، همگی جرائمی هست که نمی شود از کنارش گذشت و با یک معذرت‌خواهی آن را لاپوشانی کرد.

ترقی با بیان اینکه ممکن است که برخورد قضایی تبعاتی داشته باشد ولی نباید در برابر این نوع رفتارها منفعل بود و طبق بیانات اخیر رهبر انقلاب،‌ انفعال در برابر دشمن و سیاه‌نمایی‌ها و کسانی که به دشمن آتو می‌دهند، یک رفتار خطرناک است که برای جامعه ضرر دارد،‌ تصریح کرد: باید با این نوع رفتارها فعالانه برخورد کرد و وقتی با حرف های فائزه هاشمی برخورد نمی‌کنیم،‌ آقای علی مطهری هم به خود اجازه می دهد که به قصد دیده شدن، حرف چرندی زده و بگوید که ایران از ابتدا می خواسته بمب هسته ای بسازد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برخی افراد داخل کشور به وسیله عوامل دشمن مدیریت می شوند و در پازل دشمن بازی می‌کنند و موضع‌گیری مطلوب خود را از زبان این افراد مطرح می‌کنند تا با حاشیه سازی داخل کشور مردم را از مسائل اصلی کشور و انقلاب منحرف کنند.

وی بیان داشت: در آستانه روز قدس هستیم و این پیروزی‌های مردم فلسطین که با مجاهدت‌هایشان در سرزمین‌های اشغالی بدست آمده است و با موفقیت‌هایی که دولت در غلبه بر مشکلات بدست آورده،‌ طرح این نوع مشکلات و حاشیه سازی‌ها قطعا با طراحی دشمن صورت می‌گیرد و این افراد آلت دست دشمن هستند.

ترقی تاکید کرد: دستگاه قضایی باید با این نوع افراد برخورد جدی قضایی کند و جلوی گسترش چنین رفتارهایی را بگیرد.

مخاطبان «فارس من» با ثبت پویشی خواستار برخورد قضایی با فائزه هاشمی شده‌اند، این پویش را از اینجا می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول