اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: با اراده خدا و همبستگی ملت‌ها رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

یکی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

آیت‌الله نوری همدانی: با اراده خدا و همبستگی ملت‌ها رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالیان متمادی است که بشریت شاهد ظلم وستم عده‌ای غاصب نسبت به مردمی مظلوم می‌باشد و هر روز این ستم ها افزایش می‌یابد و سکوت مجامع بین‌المللی مرگ‌بارتر و زجرآورتر است و همانطور که امام راحل رحمت الله علیه فرمودند، مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.

بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش و نامشرع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظر مسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.

ان‌شاءالله ملت ایران بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال وهمبستگی ملت های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

ان شاءالله
حسین نوری همدانی
٥ اردیبهشت ١٤٠

انتهای پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول