اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خورشیدی مورد تایید دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم هم نبود+ سند

سرپرست سابق تیم ملی کشورمان مورد تایید دبیرکل قبلی فدراسیون فوتبال نبود.

خورشیدی مورد تایید دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم هم نبود+ سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ مجتبی خورشیدی با حکم شهاب عزیزی خادم به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

انتخابی که سبب شد انتقادات زیادی به رییس معزول فدراسیون فوتبال شود زیرا خورشیدی با وجود دستیاری در برخی تیم‌های فوتبال کشورمان سابقه خوبی در امر مدیریت نداشت و به همین دلیل برخی اعتقاد داشتند این انتخاب به دلیل برخی ارتباط های خاص وی با عزیزی خادم صورت گرفته است.

اکنون طبق سندی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته مشخص شده انتخاب خورشیدی مورد موافقت دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال هم نبوده و منصور قنبرزاده که پس از انتخاب عزیزی خادم به عنوان نخستین دبیرکل فدراسیون وی معرفی شده بود در جایگاه بالاترین مقام اجرایی فدراسیون در جریان این موضوع نبوده است.

قنبرزاده در رونوشت نامه معرفی خورشیدی خطاب به عزیزی خادم قید کرده است: «با سلام و احترام بنده به عنوان  دبیرکل از طریق رسانه ها از مسئولیت ایشان مطلع شدم و البته بسیار متاسف هستم. 

نظر به اینکه صدور حکم برای ایشان که زیر مجموعه دپارتمان تیم‌های ملی است و این دپارتمان تحت مدیریت دبیرکل است و شأن رییس فدراسیون صدور حکم برای این بزرگوار نبود.

متاسف هستم که بگویم با این انتخاب اولین انخراف در برنامه ارائه شده جنابعالی مبنی بر شایسته سالاری خدشه دار شده است؟!!

تقاضای عاجزانه دارم در این حکم تجدیدنظر شود و البته قلبا هم چون اعتقادی به ایشان ندارم انتظار نداشته باشید این انتصاب را تایید کنم»

البته با وجود این انتخاب عزیزی خادم پای انتخاب خود ماند تا سرانجام پس از اتفاقاتی که در دوران مدیریت وی در فدراسیون و خورشیدی در تیم ملی رخ داد، هر دو نفر به کمیته اخلاق احضار شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول