اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری نشست بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین با حضور نیروهای انقلابی لرستان

نشست بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از کنشگران فرهنگی و سیاسی و تعدادی از مسوولان احزاب و گروه‌های سیاسی به دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری نشست بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین با حضور نیروهای انقلابی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نشست بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین دوشنبه شب با حضور جمعی از کنشگران فرهنگی و سیاسی و تعدادی از مسوولان احزاب و گروه‌های سیاسی استان به دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

 

بررسی راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین محور اصلی این نشست چند ساعته بود.

از تبیین جهاد تبیین عبور کنیم و عملیات انجام دهیم

 

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در این نشست عنوان کرد: یکی از وظایف ما این است که اجازه ندهیم جهاد تبیین فراموش شده و سخن رهبر معظم انقلاب دراین خصوص روی زمین بماند؛ در سال‌های اخیر بیانیه گام دوم انقلاب را داشتیم که آنگونه که باید و شاید روی آن کار نشد.

وی با بیان اینکه باید از تبیین جهاد تبیین عبور کرده و وارد فاز عملیاتی شویم، افزود: اینکه پشت سر هم نشست برگزار کنیم و در مورد جهاد تبیین و اهمیت آن توضیح دهیم راه به جایی نمی‌بریم، بلکه باید بدنبال کار عملیاتی و تحقق آن باشیم.

قدرتی با بیان اینکه تبیین منطق حکمرانی جمهوری اسلامی اولین هدف از جهاد تبیین است، تصریح کرد: باید برای جامعه تبیین شود که هدف از انقلاب اسلامی حاکمیت دین در جامعه بود و دستاوردهای این هدف نیز برای مردم بیان شود.

وی دومین نکته مورد تاکید مقام معظم رهبری را تبیین جبهه حق و باطل برشمرد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنبه‌های مختلف از دیگر موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین است. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی افزایش دین‌داری مردم است؛ امروز مردم با تیپ و قیافه‌های متفاوت و در جاهای مختلف در مراسم‌های مذهبی و معنوی حضور خودجوش دارند. رشد مراسم‌های معنوی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: همه باید در بحث جهاد تبیین مشارکت کنیم و هر کس به نوبه خود در زمینه‌ای که فعالیت دارد در عملیاتی کردن جهاد تبیین تلاش کند.

وحدت نیروهای انقلابی ضروری است

 

ابراهیم بارانی بیرانوند عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان نیز در این نشست بر وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: همه ما باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و نباید علی زمان را تنها بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای عبور از مشکلات و رسیدن به توسعه همبستگی و وحدت نیروهای انقلابی ضروری است.

بارانی عنوان کرد: نیروهای انقلابی در لرستان هر کدام دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی هستند و در صورت هم افزایی می‌توان نهایت استفاده را از این طرفیت‌ها برد.

وی با بیان اینکه گروه‌ها باید علاوه بر کار سیاسی در امور فرهنگی نیز برنامه ریزی و مشارکت داشته باشند، بیان داشت: اجرای یک سری برنامه‌های فرهنگی برای ماه‌های آینده در نظر گرفته شده است که انتظار داریم در همه شهرستان‌ها این برنامه‌ها با برنامه ریزی مناسب برگزار شود.

در ادامه این نشست تعدادی از حضار دقایقی را در خصوص زوایای مختلف جهاد تبیین صحبت کردند.

 

توجه به رسانه و فعالیت مستمر و فعال در فضای مجازی و تغییر نگرش صدا و سیما در تولید محتوا در راستای جهاد تبیین از جمله نکاتی بود که در این نشست مطرح شد. 

تعدادی از حضار نیز بر برگزاری مستمر این گونه نشست‌ها در ایام مختلف سال تاکید نموده و خواستار همکاری و وحدت بیشتر نیروهای انقلابی در برگزاری چنین برنامه‌های شدند.

در پایان نشست نیز نماز مغرب و عشا به امامت حجت االاسلام قدرتی اقامه شد و حضار در فضایی صمیمی و دوستانه در ضیافت افطاری شرکت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول