اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انقلاب یمن: روز قدس برای یکپارچه کردن امت در دفاع از فلسطین است

رهبر انقلاب یمن روز قدس را مناسبتی مهم برای یکپارچه کردن امت در دفاع از آرمان فلسطین خواند و تاکید کرد، نابودی رژیم موقت صهیونیستی قطعی است.

رهبر انقلاب یمن: روز قدس برای یکپارچه کردن امت در دفاع از فلسطین است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، مراسم «منبر القدس» (تریبون قدس) امروز سه‌شنبه به صورت اینترنتی برگزار شد و در آن، رهبران جنبشهای مقاومت منطقه به سخنرانی پرداختند. این مراسم به مناسبت روز جهانی قدس است.

«عبدالملک الحوثی» ضمن درود بر ملت فلسطین و مجاهدان فلسطینی و نگهبانان مسجد الاقصی و اهالی صبور قدس گفت: روز قدس مناسبتی مهم برای یادآوری کردن مسئولیت امت در قبال فلسطین و بیدار کردن امت برای اقدام جدی در یاری کردن ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش المسیره، الحوثی تاکید کرد: روز قدس مناسبتی مهم برای یکپارچه کردن امت در دفاع از آرمان فلسطین است تا موضع درست و یکپارچه ای اتخاذ کنند.

رهبر انصارالله آرمان فلسطین را بی تردید از آشکارترین مسائلی خواند که همه امت به آن اذعان دارند و تاکید کرد: امت اسلامی بر این متفق القول است که بازپس‌گیری مقدسات و پاکسازی فلسطین از لوث صهیونیست‌ها مسئولیتی بر گردن مسلمانان است.

الحوثی تاکید کرد: این حق عامل مهمی در یکپارچگی صفوف امت و اتخاذ موضعی یکپارچه برای کمک به ملت فلسطین است.

وی افزود: ملت یمن بر اساس اصول اسلامی و هویت ایمانی خود بر موضع آشکار خود در تمسک به حق ملت فلسطین ثابت و استوار است تا وقتی که سرزمین فلسطین آزاد شده و سایه ظلم و جور از سر مت فلسطین رخت بربندد.

الحوثی تاکید کرد: ملت عزیز ما در کنار آزادگان امت و محور مقاومت و جهاد  برای بالا بردن سطح همکاری و هماهنگی تلاش خواهند کرد. این همکاری بین فرزندان امت از بالاترین مصادیق همکاری برای نیکی و تقوا است.

رهبر انصار الله گفت: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که معادله سید حسن نصرالله را به طور جدی و صادقانه پذیرفته‌ایم که در آن اعلام کرد که هر گونه تهدید موجودیتی برای بیت المقدس به معنای جنگ منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: ما به همراه آزادگان امت و ملت فلسطین و محور مقاومت و جهاد دست از تلاش برای آرمان فلسطین بر نمی‌داریم و رژیم صهیونیستی با تسلط خود برفلسطین رژیم موقتی است که نابودی آن حتمی و پیروزی بر آن هم قطعی است.

الحوثی با تاکید بر اینکه واقعیت موجود عوامل نابودی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، گفت: نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی آشکار شده و سران این رژیم هم به آن اذعان دارند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول