اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده سپاه کردستان: خیرین در کمک به اطعام نیازمندان کمک کنند

فرمانده سپاه کردستان در بازدید از محل تهیه غذا جهت اطعام نیازمندان ، : از خیرین و توانمندان خواست در کمک به اطعام نیازمندان مشارکت کنند.

فرمانده سپاه کردستان: خیرین در کمک به اطعام نیازمندان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،ک میته امداد استان کردستان این‌ روزها ۳۵ آشپزخانه ویژه ماه مبارک رمضان و به‌ منظور کمک به اقشار نیازمند آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان راه‌اندازی کرده و برای افطاری و شام غذای گرم طبخ می‌کند و به دست نیازمندان می‌رسانند.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در آشپزخانه اردوگاه کمیته امداد کردستان در سنندج حضور یافت و شخصاً در تقسیم و توزیع غذا بین نیازمندان شرکت کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر ضرورت کمک به نیازمندان در این روزهای ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از خیرین و هر کسی که توان دارد دعوت می‌شود که در این رزمایش مشارکت کند.

وی تصریح کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان ۷۰۰ کیلوگرم برنج و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ را در اختیار کمیته امداد استان کردستان جهت اطعام نیازمندان قرار داده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول