اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهاجر: اجازه بی‌بند و باری عده قلیل در زادگاه ۴ هزار شهید را نمی‌دهیم/ برنامه بزرگداشت مختومقلی باید در تراز ملی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان، زادگاه چهار هزار شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی‌بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

مهاجر: اجازه بی‌بند و باری عده قلیل در زادگاه ۴ هزار شهید را نمی‌دهیم/ برنامه بزرگداشت مختومقلی باید در تراز ملی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب، که با محوریت بزرگداشت مختومقلی فراغی برگزار شده بود، با اشاره به گلایه و اعتراض مردم شهرستان کلاله نسبت به هتک‌حرمت برخی از گردشگران در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرالمومنین (ع) افزود: استان گلستان پذیرای همه میهمانان و گردشگرانی است که استان زیبای گلستان را برای سفر انتخاب می‌کنند، لیکن رعایت شئونات، حفظ حرمت‌ها و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط قرمزی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و قطعاً با هرگونه بی‌قانونی، بی‌بندوباری و اشاعه منکرات برخورد جدی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: به هم‌استانی‌های غیرتمند و ائمه جمعه اطمینان خاطر می‌دهیم که مسوولان دولت سیزدهم در استان گلستان، ذره‌ای از قانون، اصول و اعتقادات دینی و مذهبی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

* برنامه بزرگداشت مختومقلی فراغی باید در تراز ملی و زمینه‌ساز وحدت اقوام و مذاهب باشد

معاون استاندار گلستان در خصوص برگزاری همایش بزرگداشت «مختومقلی فراغی» گفت: مختومقلی فراغی شاعر بلندآوازه ترکمن، شاعر تقریب مذاهب، وحدت و هویت ملی ایرانی و شخصیتی بین‌المللی است.

وی ادامه داد : برنامه بزرگداشت مختومقلی فراغی باید در تراز ملی و در شأن و شخصیت این شاعر و عارف بزرگ و زمینه‌ساز وحدت اقوام و مذاهب باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول