اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تلاش صداوسیما شکستن انحصار رسانه‌ای نظام سلطه است

مدیر کل امور بین الملل سازمان صداوسیما گفت: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین سازمان رسانه‌ای محور مقاومت، در تلاش بوده تا انحصار رسانه‌ای نظام سلطه را بشکند.

تلاش صداوسیما شکستن انحصار رسانه‌ای نظام سلطه است

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، امور بین الملل سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با مشارکت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و مجمع تقریب مذاهب و دیگر نهاد‌های مرتبط بین المللی با مساعدت مرکز بسیج سازمان صداوسیما، نشست تخصصی رسانه‌ای و همایش بین‌المللی قدس شریف را در تاریخ سه شنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز بسیج برگزار کرد. 

علی فهیم دانش مدیر کل امور بین الملل سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، هدف از برگزاری این نشست را نشان دادن اهمیت رسانه در مقوله حمایت از قدس شریف و نشان دادن جنایت رژیم منحوس صهیونیستی به جهانیان عنوان کرد.

مدیر کل امور بین‌الملل سازمان صداوسیما ضمن اشاره به وجود جنگی رسانه‌ای نظام سلطه جهانی با محور حقایق در جهان بیان کرد: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین سازمان رسانه‌ای محور مقاومت، در تلاش بوده تا انحصار رسانه‌ای نظام سلطه را بشکند.

فهیم دانش در ادامه افزود: وقتی یک رژیم نامشروع در یک جنگ غیرقانونی به مقر رسانه‌ها حمله و آن‌ها را نابود می‌کند، نشان می‌دهد که علاوه بر یک جنگ نظامی، در یک جنگ رسانه‌ای نیز قرار دارد.

همچنین در نشست تخصصی رسانه‌ای و همایش بین‌المللی قدس شریف که روز گذشته در سالن اجتماعات مرکز بسیج رسانه ملی برگزار شد، نمایندگانی از کشورهای محور مقاومت به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کردند.

 در این نشست سخنرانانی از جمله اسرا البحیصی خبرنگار العالم در فلسطین و سندس الاسد کارشناس رسانه ای بحرین به صورت مجازی و حجت الاسلام مهدی رضوانی کارشناس رسانه، مقاومت و فلسطین و همچنین حجت الاسلام رسول باقری دبیر کمیسیون رسانه همایش قدس شریف به صورت حضوری به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول